اصفهان؛

ستادهای انتخاباتی حضور مردم را پررنگ تر می کنند

مسوول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات شهرستان کاشان گفت: فعالیت های ستادهای انتخاباتی موجب افزایش مشارکت و پررنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رای می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی عباس سلیمانی مقدم در نشست توجیهی با روسای ستادهای انتخاباتی اظهار کرد: پذیرش مسوولیت برای مدیریت یک ستاد یک هنر و از شاخصه های توانمندی افراد است که سختی های مضاعفی نیز به همراه دارد.

رئیس اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان افزود: با ایجاد شور و نشاط در جامعه برای افزایش مشارکت حداکثری مخالفتی نداریم اما مسوولان ستادها باید با تدبیر افراد فعال در ستادهای تبلیغات نامزد مورد نظر خود را برای رعایت قانون توجیه نمایند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم ها و جشن ها نیازمند اخذ مجوز است،گفت:: مسوولان ستادها با توجیه هواداران خود از ایجاد کارناوال های شادی در صورت پیروزی انتخابات و یا تجمع اعتراض آمیز در صورت عدم پیروزی بعد از اعلام نتایج ممانعت کنند.

سلیمانی مقدم افزود: ستادها جهت اخذ مجوز برگزاری جشن پیروزی و یا اعلام مراتب اعتراضی به نتیجه انتخابات رئیس ستاد تبلیغات درخواست مورد نظر را به دبیرخانه ستاد انتخابات شهرستان کاشان ارسال تا اقدام لازم به عمل آید.

 
 
 
انتهای پیام/م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.