سود هنگفت چلسی از قهرمانی یوونتوس

در صورت قهرمانی تیم فوتبال یوونتوس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و سری آ تیم فوتبال چلسی به سود سرشاری دست خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس قرارداد خوان کواردادو بازیکن باشگاه چلسی که به طور قرضی برای یوونتوس بازی می کند، در صورت قهرمانی تیم فوتبال یوونتوس در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و سری آ تیم چلسی به سود سرشاری دست خواهد یافت.

این بازیکن 28 ساله سال 2015  با قراردادی به ارزش 23.3 میلیون پوند از فیورنتینا به چلسی پیوست اما نتوانست خود را با زندگی در انگلیس و بازی در لیگ برتر وفق دهد به همین دلیل فصل گذشته به صورت قرضی به ایتالیا بازگشت و به یوونتوس پیوست.

قرارداد چلسی و یوونتوس سه ساله است که چلسی در ازای انتقال کواردادو  هر فصل 4.5 میلیون پوند دریافت خواهد کرد.علاوه بر این طبق قرارداد ، هر زمان که بانوی پیر موفق به کسب جام شود مبالغ دیگری به عنوان پاداش عملکرد این بازیکن به تیم چلسی خواهد رسید.

در حال حاضر یووه صدرنشین لیگ ایتالیا است و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه یافته است. در صورتی که  یووه در طول این سه فصل قهرمانی های متعددی به دست آورد، چلسی 24 میلیون پوند به دست خواهد آورد.

اگر یووه در این سه فصل جامی نگیرد چلسی از انتقال کواردادو 13.5 میلیون پوند کسب می کند.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار