ساری،

یک ساعت با محیط بانان

طرح یک ساعت با محیط بانان در مدرسه، در مدارس شهرهای گلوگاه، بهشهر، قائمشهر و چالوس به مناسبت روز جهانی پرندگان مهاجر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد جلسه آموزش و گفتگو چهره به چهره دانش آموزان مدرسه شهید صدری گلوگاه با حضور رئیس و کارشناس آموزش اداره این شهرستان با موضوع پرندگان مهاجر انجام شد.

همچنین کارشناس آموزش شهرستان بهشهر اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی زیست محیطی برای دانش آموزان دبیرستان دخترانه امام حسین این شهرستان به میزان50نفر ساعت کردند و در پایان پرسش و پاسخ از دانش آموزان انجام و به دانش آموزان برتر جوایزی اهدا شد.

واحد آموزش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائمشهر نیز اقدام به برگزاری آموزش زیست محیطی با موضوع پرندگان مهاجر به دانش آموزان در دو مقطع تحصیلی دبستان و دبیرستان دخترانه این شهرستان به میزان 130 نفر ساعت اقدام کردند.

واحد آموزش اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابل نیز اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تاکید برحفاظت از پرندگان مهاجر در مناطق تالابی این شهرستان به میزان 150نفر ساعت اقدام کردند.

طرح یک ساعت با محیط بانان در مدرسه درشهرستان چالوس با حضور محیط بانان در مدرسه شهید معصومی در دو مقطع پیش دبستانی و دبستان این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد حاتمی
۱۸:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
بسیار عالی ممنون از شما
آخرین اخبار