کرمان؛

کتاب «تاریخ عدلیه کرمان» تالیف می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: افرادی که منابع و اسناد مرتبط با دستگاه قضایی استان کرمان را در اختیار دارند با ارائه این آثار به تدوین هر چه بهتر کتاب تاریخ عدلیه کرمان کمک کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،یدالله موحد امروز در گردهمایی روسای کل دادگستری استان کرمان بعد از انقلاب اسلامی گفت: کتاب "تاریخ عدلیه کرمان" با موضوع فعالیت های دستگاه قضایی استان کرمان بعد از انقلاب تدوین خواهد شد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان تصریح کرد:مهم ترین هدف این گردهمایی این است که با حضور اندیشمندان و مدیران ارشد دستگاه قضایی کتاب "تاریخ عدلیه کرمان" تالیف شود که این اثر ارزشمند برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: سازمان اسناد و کتابخانه های ملی استان به عنوان مجری پروژه است، انجمن تاریخ کرمان، گروه تاریخ دانشگاه شهید باهنر کرمان و جمعی از همکاران قضایی صاحب نظر در امور قضا به این مجموعه کمک خواهند کرد تا در آینده بسیار نزدیک شاهد رونمایی از این کتاب ارزشمند باشیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان داشت: لقمان نشاط و حجت‌الاسلام انجم‌شعاع از روسای کل دادگستری استان کرمان بعد از انقلاب اسلامی دار فانی را وداع گفته‌اند.

وی از افرادی که منابع و اسناد مرتبط با دستگاه قضایی استان کرمان را در اختیار دارند خواست تا با ارائه این آثار به تدوین هر چه بهتر کتاب تاریخ عدلیه کرمان کمک کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار