معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

حضور مردم در پای صندوق‌های رای، امنیت نظام اسلامی را تامین می‌کند

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: حضور حداکثری و مشارکت مردم در پای صندوق های رای امنیت نظام اسلامی را تضمین می کند.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای، امنیت نظام اسلامی را تامین می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح پنجشنبه در آئین تجلیل از جوانان برتر شهرستان تنگستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه یکی از نکات مثبت در استان بوشهر استفاده از ظرفیت جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی بوده است و دولت تدبیر و امید نیز اعتماد ویژه‌ای نسبت به خلاقیت و توانمندی‌های جوانان دارد، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای بزرگترین سرمایه آن نیروی انسانی آن است و ارزشمندترین آنها نیروهای جوان و خلاق هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن تاکید بر اینکه نباید نیروی جوانی را به عنوان یک تهدید تلقی کنیم، با اشاره به اینکه جوانان می‌توانند موتور محرک توسعه و بالندگی جامعه خود باشند و ایران اسلامی نیز از جمله کشورهای جوان در دنیا محسوب می شود که باید از این ظرفیت استفاده مناسب صورت گیرد، تصریح کرد: در هر زمان به جوانان اعتماد کردیم نتیجه مطلوب آن را شاهد بوده‌ایم و در میادین مختلف نقش آفرینی کرده‌اند و حتی در زمان دفاع مقدس بهترین فرماندهان ما از بین جوانان بودند.

وی با بیان اینکه نیروی جوان سرمایه‌ای است که اگر از ظرفیت‌ آن درست استفاده شود می‌تواند قله ها را فتح و زمینه ساز توسعه جامعه خود شوند، افزود: جوانان همیشه حق پذیرتر و در اجرای وظایف که به آنان سپرده می‌شود تحرک و نشاط بسیاری خواهند داشت که این یکی از ویژگی‌های بارز جوانی است.

معاون استاندار بوشهر گفت: عدالت طلبی و حمایت از مظلومان یکی از ویژگی های جوانی است.

گراوند ضمن اشاره به دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، با تاکید بر اینکه حضور حداکثری و مشارکت مردم در پای صندوق های رای امنیت نظام اسلامی را تضمین می کند، بیان کرد: نسل جوان ما نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشد و باید برای آینده ایران در پای صندوق‌های رای حضور یابد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه قطعا انتخابات 29 اردیبهشت پرشور و بانشاط خواهد بود، چون شاهد حضور و فعالیت جوانان در راستای برگزاری باشکوه انتخابات هستیم، تصریح کرد: جوانان باید با مطالعه برنامه‌ها، سوابق، پیشینه و آدم‌های اطراف کاندیدا، فرد اصلح را با آگاهی انتخاب کنند.

وی ادامه داد: باید در بخش شورای شهر و روستا نیز با حساسیت و دقت کامل افراد را انتخاب کنیم چرا که سرنوشت شهر و روستای ما برای توسعه در اختیار این منتخبین قرار می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: جوانان ما همیشه در عرصه های  مختلف نظیر علم، صنعت و اقتصاد در کشور پیشگام بودند و امروز نیز باید در عرصه سیاسی و فضای انتخابات حضور خردمندانه ای داشته باشند.

گراوند خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌ها خواهشمندیم انتخابات را به سمت انتخاباتی با مشارکت حداکثری هدایت کنند.

وی اظهار داشت: نقش آفرینی انتخابات بر عهده مردم است و ما نمی‌توانیم روی نقش و هدف مردم تاثیر بگذاریم.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.