اخاذی میلیونی از زن ایرانی در ترکیه

مرد جوان پس از آشنایی با زن جوان در فرودگاه، به خانه او در ترکیه رفته و اقدام به سرقت میلیونی کرده بود، در غرب تهران دستگیر شد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در مورخه 21/01/1396 خانم جوانی (30 ساله ) با مراجعه به کلانتری 134 شهرک قدس به مأمورین اعلام داشت که توسط فردی به نام "کاوه . غ" که قصد اخاذی از وی را داشته ، مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است . 

*پرونده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ  
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف" و به دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 
اظهارات شاکی پرونده : 
خانم جوان پس از حضور در پایگاه دوم آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "مدتی پیش بود در داخل فرودگاه امام [خمینی (ره)] با جوانی به نام کاوه آشنا شدم ؛ بنده به واسطه شغلم در کشور ترکیه – شهر استانبول زندگی می کنم و کاوه نیز در روز آشنایی مان در فرودگاه ، قصد آمدن به ترکیه را داشت، پس از رسیدن به فرودگاه استانبول ، از کاوه خبر نداشتم تا اینکه یک روز با من تماس گرفت و با من قرار ملاقات گذاشت ؛ برای بار اول ، در یک رستوران با هم ملاقات کردیم و به این طریق دوستی من و کاوه آغاز شد تا اینکه پس از گذشت چند روز کاوه به خانه من آمد و از من درخواست ازدواج کرد اما بر خلاف انتظارش من با درخواستش مخالفت کردم ؛ همین مخالفت باعث ناراحتی شدید کاوه از من شد بگونه ای با من درگیری لفظی پیدا کرد ؛ من نیز در مقابل از او درخواست کردم تا از خانه ام بیرون برود و حتی خودم برای آنکه درگیری ادامه پیدا نکند از خانه خارج شدم " . 

اخاذی میلیونی از زن ایرانی در ترکیه

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " زمانیکه به خانه آمدم ، متوجه ی بهم ریختگی اسباب و وسایل داخل خانه شدم ! ؛ متوجه شدم که کاوه از غیبت من استفاده کرده و اقدام به سرقت طلا و جواهرات و پول های داخل خانه کرده است ".
 
خانم جوان در خصوص مراجعتش به ایران گفت : "پس از گذشت چند روز از ماجرای سرقت ، کاوه در  چندین تماس تلفنی مرا تهدید کرد که اگر مبلغ 200 میلیون تومان به حسابش در ایران واریز نکنم ، تصاویر و عکس های خصوصی مرا که در زمان سرقت ، آنها را نیز با خودش برده در شبکه های اجتماعی منتشر خواهد کرد ؛ به همین علت تصمیم گرفتم تا به تهران بیایم تا شاید طی صحبت با کاوه ، عکس ها و فیلم های خصوصی خودم را از وی بازپس بگیرم " .
 
شاکیه در ادامه افزود : " پس از چند نوبت تماس تلفنی ، با کاوه در منطقه سعادت آباد قرار ملاقات گذاشتیم ؛ کاوه نشانی یک خانه را در کوی فراز به من داد و به بهانه بازپس دادن طلا و جواهراتم و همچنین عکس ها و فیلم ها از من خواست تا به آنجا بروم . زمانیکه به در خانه رسیدم ، ناگهان کاوه مرا به زور به داخل حیاط خانه کشید ؛ گلویم را گرفت تا مانع از کمک خواستن من شود و با تهدید به کشتن مرا مجبور به سکوت کرد ؛ در آنجا بود که مجددا گوشی تلفن همراه و گردنبند طلایم را به زور از من گرفت و مرا از حیاط خانه به بیرون پرتاب کرد " . 

*دستگیری متهم
 
کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی در مورخه 18/02/1396 با مراجعه به نشانی محل سکونت کاوه در سعادت آباد – کوی فراز و طی اقدامات پلیسی از حضور وی در داخل اطمینان پیدا کرده ، ضمن هماهنگی با بازپرس پرونده اقدام به اجرای عملیات دستگیری متهم کردند .
 
در زمان دستگیری ، متهم که از حضور مأمورین در محل اطلاع پیدا کرد قصد داشت تا مانع از دستگیری خود شود اما سرانجام در داخل مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 

اخاذی میلیونی از زن ایرانی در ترکیه

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که محل سکونت اصلی متهم در شهرک ولی عصر بوده و محل دستگیری ، خانه ی مجردی متهم است.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "در بازرسی از مخفیگاه متهم ، قسمتی از اموال متهم  از جمله تصاویر و فیلم های متعلق به شاکی پرونده که متهم قصد داشت تا با سوء استفاده از آنها اقدام به اخاذی 200 میلیون تومانی نماید ، کشف شد ". 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان گفت : " متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت اموال شاکی پرونده اعتراف نموده و تحقیقات تکمیلی از متهم ، پس از صدور قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفته است " .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار