زیدان: شایسته برد بودیم/ بخت اول قهرمانی نیستیم

سرمربی رئال مادرید پس از برتری مقابل اتلتیکو مادرید و راه یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا ،تیمش را شایسته پیروزی دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال اتلتیکو و رئال مادرید شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک اتلتیکو مادرید به پایان رسید اما با توجه به نتیجه دیدار رفت، در مجموع دو دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسد  و راهی فینال مسابقات شده تا حریف یوونتوس ایتالیا شود.

زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از پایان مسابقه گفت: ما خوشحال هستیم که به یک فینال دیگر رسیدیم. این افتخاری برای همه بخصوص بازیکنان است.

وی افزود:تیم ما لیاقتش را داشت، همین. حالا ما در فینال هستیم. زمان کافی داریم تا خود را برای بازی فینال آماده کنیم. برای کاری که کرده ایم بسیار خوشحالم. 
زیدان درباره بازی نیز گفت: در شروع این بازی و در 20،25 دقیقه اول با مشکل مواجه شدیم اما جای نگرانی زیاد نداشت. می‌دانستیم فرصت‌هایی را برای گلزنی خواهیم داشت. در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. ایسکو و بنزما هم خوب بودند.

وی درباره عملکرد بنزما در این بازی که 3 بازیکن اتلتیکو مادرید را دربیل زد و تنها گل رئال مادرید را ساخت، گفت: نمی‌دانم که بنزما چگونه آن حرکت را انجام داد. اما این را می‌دانم که فوتبال تنها گل زدن نیست. از عملکرد بنزما راضی هستم.

وقتی از سرمربی رئال پرسیده شد که آیا او هم با بسیاری از کارشناسان که رئال را بخت اول قهرمانی می دانند موافق است یا نه ، وی پاسخ داد:رئال مادرید مطلقا بخت اول نیست. گلزنی برابر این تیم یووه بسیار دشوار است .دفاع تنها قدرت یووه نیست. آنها در حمله هم بازیکنان بسیار خوبی دارند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار