عکاسان روس تنها حاضران نشست ترامپ-لاوروف+ تصاویر

دیدار "دونالد ترامپ" و "سرگئی لاوروف" در حالی پشت درهای بسته انجام شد که فقط عکاسان روس اجازه حضور در آن نشست را یافتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری کوارتز؛ "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، دیدار روز گذشته خود را با "سرگئی لاوروف"، وزیر امور خارجه روسیه، بسیار بسیار خوب توصیف کرد. این دیدار در کاخ سفید و پشت درهای بسته انجام شد و ترامپ به هیچ گزارشگر آمریکایی اجازه نداد در آن حضور یابد.

عکاسان روس تنها حاضران نشست ترامپ- لاوروف+ تصاویر

این درحالیست که تمامی عکس‌های منتشر شده از دیدار خصوصی ترامپ و لاوروف از سوی عکاسان رسمی دولت روسیه ثبت و در اختیار خبرگزاری‌های غربی قرار گرفت.

دو خبرگزاری "آسوشیتدپرس" و "یوروپن پرس ایجنسی" تصاویر این دیدار را مستقیما از عکاسان روسیه دریافت کردند. رویترز در این میان هیچ تصویری از دیدار ترامپ و لاوروف منتشر نکرد.

هیچکدام از خبرنگاران کاخ سفید برای حضور در این نشست دعوت نشدند. زمانیکه درباره علت حضور نداشتن خبرنگاران رسمی فدرال در این نشست سوال پرسیده شد، سخنگوی کاخ سفید فقط پاسخ داد: عکاسان از هر دو کشور در جلسه حضور داشتند. اما شواهد نشان می‌دهد فقط عکاسان روس اجازه ورود به اتاق بیضی رئیس جمهور آمریکا را که در آن میزبان لاوروف بود، یافتند.

عکاسان روس تنها حاضران نشست ترامپ- لاوروف+ تصاویر

 البته این نخستین بار نیست که خبرنگاران آمریکایی مورد بی‌مهری دولت ترامپ قرار می‌گیرند زیرا کمی بعد از آغاز ریاست جمهوری وی، ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر در برج معروف ترامپ در نیویورک میزبان "شینزو آبه"، نخست وزیر ژاپن، بودند؛ اما تنها عکس منتشر شده از این ملاقات از سوی وزارت خارجه ژاپن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار