رقابت ۱۰۲نفردر انتخابات شورای شهر خرمشهر

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر گفت: در مجموع تاکنون تعداد کاندیدهای شورای شهر خرمشهر ۱۰۲ نفر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛کاظم بهردینی افزود: هیچ گونه مشکلی از سوی افراد رد صلاحیت شده به وجود نیامده است. برخی از آنها پیگیر احراز صلاحیت خود در تهران هستند و بقیه نیز موضوع را پیگیری نکردند.
 
وی، شمار عوامل اجرایی انتخابات را سه هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۱۰۰ شعبه اخذ رای در شهرستان خرمشهر وجود دارد که در ۶۸ شعبه شهری خرمشهر رای گیری به صورت مکانیزه انجام می شود.
 
معاون فرماندار خرمشهر در ادامه به برگزاری انتخابات مکانیزه شوراهای شهر و روستا در خرمشهر اشاره کرد و گفت: در نقاط مختلف شهر اعم از مساجد، دانشگاه ها و نقاط پرتراکم امر آموزش برای برگزاری انتخابات مکانیزه در حال انجام است.
 
وی افزود: از ۲۰ روز پیش، آموزش به کاربران و نمایندگان فرماندار آغاز شده و تا پنجشنبه منتهی به تاریخ رای گیری ادامه دارد.
 
بهردینی، رای گیری مکانیزه را دارای مزایای بسیار دانست و توضیح داد: از جمله مزایای رای گیری مکانیزه شفافیت و همچنین نداشتن رای باطله است و در این شیوه رای گیری، شخص در نهایت می تواند رای سفید داشته باشد و رای باطله وجود نخواهد داشت.
 
وی افزود: از دیگر مزایای رای گیری به صورت مکانیزه، کاهش زمان شمارش آراست به نحوی که در مدت زمانی کم و حدود ۱۵ دقیقه ای می توان کار صورت جلسه شمارش آرا را انجام داد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.