کرمانشاه؛

حضور در انتخابات در بخش های مختلف امنیت ملی تعيين کننده است

حضور در انتخابات در بخش های مختلف امنیت ملی تعيين کننده است و اگر مردم در پای صندوق های رای بيايند کشور در امنیت باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در جلسه تبیین و تشریح مسائل سیاسی که با حضور هيات رئيسه استان کرمانشاه، معاونان وروسای پليس های تخصصي و جمع کثيری از کارکنان ولايتمدار انتظامی استان در نمازخانه ستاد انتظامی برگزار شد، به تبيين و تفسير بيانات فرمانده معزز کل قوا و ولی امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پرداخت.

وی عنوان کرد: معظم له انتخابات را يکی از مظاهر مهم حضور مردم در صحنه معرفي و انتخاب فرد اصلح و شرکت فعال در امر انتخابات را واجب برشمرده و سخن ايشان فصل الخطاب تمام نيروهای مسلح است و هيچ عذری بابت بی تفاوتی در اين رابطه وجود ندارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همچنين حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را يک وظيفه و تکليف دانسته و به عنوان يک شاخص بارز و حماسه تاريخی و ملي معرفی کرد و گفت: انتخاب اصلح ترين فرد به منزله لبّيک به آرمانهای والای نظام و حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالی) تلقی می شود که موجب عقب نشينی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامي ايران از مواضع خصمانه خود و مصونيّت کشور خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: حضور در انتخابات در حوزه هاي مختلف امنيّت ملّي تعيين کننده است و اگر مردم در پاي صندوق هاي راي بيايند کشور در امنيت باقي خواهد ماند و اگر خداي نکرده در ميان ملت و نظام فاصله بيافتد و مردم در صحنه حضور پيدا نکنند دشمنان نظام هرکاري بخواهند انجام مي دهند چرا که اين کارها براي آنها خيلي هم سخت نيست.

وی همچنين به ضرورت تفکر و تامل و مشورت براي راي دادن به نامزدهاي انتخاباتي اشاره و عنوان کرد: هر کس که بر اساس منطق و فکر به نامزدي راي دهد حتي اگر در تشخيص هم دچار اشتباه شود نزد خداوند متعال معذور است، اما اگر با بي دقتي و از روي بي توجهي فردي را که اصلح نيست انتخاب کنیم نزد خداوند و حتي وجدان خود عذري نخواهيم داشت.

این مقام مسئول در نیروی انتظامی، توصيه هايی هم به کانديداهای انتخابات رياست جمهوري داشت که از مهمترين آن توصيه ها کمک به معيشت مردم و توسعه اقتصادي مبتنی بر نگاه داخلی نه خارجی با استفاده از ظرفيت ها و توانايی های کشور بود.

گفتنی است، حجت الاسلام حسيني در پایان این جلسه به سئوالات و ابهامات کارکنان انتظامی در خصوص مباحث انتخاباتی و مسائل و احکام شرعی پاسخ داد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار