سوءظن، عامل قتل شوهر و 3 فرزند

سرایدار یک ساختمان در شهرک آزادی جلوی در ایستاده بود که ناگهان یک جاروبرقی و لحظاتی بعد دراور و یک سینما خانگی از پنجره طبقه سوم به پایین افتاد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،   سروصدای زن جوان به گوش می‌رسید که اهالی محل و سرایدار جوان با دیدن این صحنه به بالکن طبقه سوم نگاه کردند که ناگهان زن جوان با لباس و دست و صورت غرق در خون وارد بالکن شد.
 
زن جوان سعی داشت خود را ازدیوار بالکن بالا بکشد و دست به خودکشی بزند، اما ناموفق بود. همسایه‌ها به سرعت پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند. ماموران به کمک مرد سرایدار به طبقه سوم رفته و موفق به باز کردن در آپارتمان شماره 6 شدند که ابتدا در سالن پذیرایی با جسد غرق خون دختر 10 ساله رو‌به‌رو شدند. این درحالی بود که زن جوان با چهره‌ای بهت زده و در حالی که لباسش غرق در خون بود روی مبل نشسته بود و به اتاق خواب خیره شده بود و در گوشه سالن محیا 11 ساله که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد و اشک می‌ریخت.
 
ماموران داخل اتاق خواب شدند و با جسد پدر و پسر 4 ساله خانواده که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات زیاد چاقو قرار گرفته بودند، روبه‌رو شدند.
 
سرایدار ساختمان که از نزدیک شاهد همه ماجرا بود، گفت: پدر این خانواده محسن 39 ساله است و این خانواده از یک ماه پیش به این ساختمان اسباب کشی کردند و هنوز کسی شناخت کافی از آنها ندارد. روز حادثه جلوی ساختمان بودم که وسایل خانه از طبقه سوم ساختمان به پایین پرت شد . لحظاتی بعد همسر محسن که روی لباس و دست و صورتش خون زیادی ریخته شده بود به بالکن آمد و قصد خودکشی داشت، اما موفق نشد‌. وقتی به جلوی در واحد شماره 6 رسیدیم هر چه زنگ زدیم بی‌فایده بود تا این‌که موفق به بازکردن در شدیم.
 
وقتی وارد خانه شدیم همه وسایل داخل خانه شکسته شده بود و هیچ چیز سرجایش نبود. فاطمه کوچولو غرق خون روی زمین افتاده بود و خواهر بزرگ‌ترش محیا 11 ساله نیز در گوشه سالن و در حالی‌که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود اشک می‌ریخت و ناله می‌کرد که امدادگران اورژانس او را به بیمارستان انتقال دادند.
 
مرد سریدار گفت: مادر بچه‌ها ساکت روی مبل خشکش زده بود که ماموران داخل اتاق رفتند و با جسد محسن و مازیار که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند روبه‌رو شدند و در ادامه بازپرس جنایی و چند تیم ویژه برای تحقیقات پلیسی وارد خانه شدند و من مجبور به ترک خانه محسن شدم.
 
این مرد ادامه داد: صحنه دلخراشی بود و شنیدم که زن جوان از چندی پیش متوجه رابطه شوهرش با زن دیگری شده و به همین دلیل زمانی که محسن در خواب بوده با ضربات چاقو او را از پای در‌آورده و سپس سراغ بچه‌هایش رفته است.
 
این زن نیز در بازجویی‌ها سوءظن به همسرش را انگیزه قتل اعلام کرد. ادعایی که هیچ وقت نتوانست آن را ثابت کند.
 
منبع: جام جم آنلاین
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار