اردبیل؛

ورود سامانه بارشی جدید از فردا به استان اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از فردا سامانه بارشی وارد استان اردبیل شده و در برخی از مناطق موجب ناپایداری‌های جوی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان اردبیل، اظهار داشت: از فردا سامانه بارشی وارد استان شده و موجب ناپایداری‌های جوی در برخی از مناطق استان اردبیل خواهد شد.

وی با اشاره به زمان ورود این سامانه، افزود: این سامانه آب و هوایی از بعد از ظهر و عصر روز پنجشنبه وارد استان شده و بادهای نسبتا شدید شرقی تا شمالی با سرعت بین 40 تا 70 کیلومتر بر ساعت مورد انتظار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از اوایل شب پنجشنبه تا صبح روز شنبه آسمان استان در بیشتر مناطق غالبا ابری و مه آلود خواهد بود.

دولتی‌مهر با اشاره به کاهش دمای 7 تا 14 درجه‌ای دما در روز جمعه، افزود: آغاز بارندگی ها از عصر پنجشنبه آغاز گردیده و تداوم آن تا صبح شنبه هفته آینده خواهد بود.

وی با اشاره به تمرکز بارش در شمال استان اردبیل، بیان کرد: در نواحی منتهی به استان گیلان و شهرستان‌های اطراف کوه سبلان بیشترین میزان بارش‌ها پیش‌بینی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.