مشهد؛

سقوط موتورسیکلت به عمق چاه ۳ متری +تصویر

فقدان حفاظ نامناسب در اطراف چاهک حفاری شده برای طرح اگو در بلوار رسالت، موجب سقوط راکب موتور سیکلت در این چاه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، آتشپاد دوم " محمد جواد قائمی " سرپرست ایستگاه آتش نشانی ۸ و ۳۷ گفت:با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی در حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز، تیم‌های امداد و نجات ایستگاه‌های شماره ۸ و ۳۷ این سازمان بی‌درنگ به سوی آدرس اعلام شده واقع در بلوار رسالت حرکت کردند.
 

وی افزود: با توجه به احداث چاه طرح اگو در بلوار رسالت و کم عرض شدن معبر، در هنگام تردد همزمان یک دستگاه خاور و یک دستگاه موتور سیکلت در آن محدوده، موتور سیکلت از مسیر خود منحرف و به همراه راکب آن به داخل چاه حدوداً ۳ متری بدون حفاظ مناسب سقوط کرد.

سرپرست ایستگاه آتش نشانی ۸ و ۳۷ گفت: براثر این حادثه موتور سیکلت در دهانه چاه گیرکرد، اما راکب که مردی ۳۴ ساله بود به انتهای چاهک به عمق ۳ متری سقوط کرد.

آتشپاد دوم قائمی افزود: نجاتگران آتش نشانی با استفاده از بسکت نجات فرد حادثه دیده را دچار مصدومیت شده بود، از عمق ۳ متری چاه بیرون آوردند و برای انتقال به مرکز درمانی داخل آمبولانس اورژانس قرار دادند.

وی علت بروز این حادثه را بر اساس بررسی‌های اولیه کم عرض بودن معبر، عدم دید کافی موتور سیکلت و نیز نداشتن درپوش مناسب بر روی حلقه چاه ذکر کرد.

انتهای پیام//ف. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.