ماجرای آبی که روزنامه‌نگار خارجی به بشار اسد تعارف کرد چه بود؟ +فیلم

روزنامه‌نگار اهل بلاروس در گفت‌وگو با بشار اسد قمقمه‌ای به همراه داشت که آب داخل آن را به رئیس جمهور سوریه تعارف کرد.

آبی که روزنامه‌نگار خارجی به بشار اسد تعارف کرد چه بود؟ +فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌نگار اهل بلاروس در مصاحبه اختصاصی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه افدام غیرمنتظره‌ای انجام داد. وی در میان گفت‌وگوی خود با بشار اسد، قمقمه‌ای را درآورد و مقداری از آب آن را در لیوان ریخت و به بشار اسد تعارف کرد.
 
این روزنامه‌نگار در توضیح کار خود گفت: "باید بگویم این بطری آب نماد پیروزی ماست. امروز نهم مه سالگرد شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم است. این آب را پدران ما برای ما حفظ کرده اند. اینجا آب برای ما از هر چیز دیگری مقدس تر است. من از یکی از دوستانم در سوریه خواستم این قمقمه آب را از یکی از چشمه‌های مقدس نزدیک دمشق پر کند. و امروز من این آب را به شما تعارف می‌کنم".

وی همچنین تصریح کرد آب این قمقمه از چشمه "الفیجه" پر شده است. چشمه الفیجه سه بار توسط تروریست‌ها در سوریه اشغال شده است. وی ابراز امیدواری کرد صلح و آرامش بالاخره به سرزمین سوریه بازگردد.
 
بشار اسد نیز پس از نوشیدن آب اظهار داشت "آب هدیه خداست اما آب این چشمه یادآور خون رزمندگان سوری است که برای آزادسازی خاک سوریه به زمین ریخته شده است". اسد با امید هدر نرفتن خون رزمندگان و بازگشت صلح و امنیت به خانه‌های مردم سوریه آب را نوشید.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.