اراک؛

10هزار دانش آموز ابتدایی استان مرکزی زیر پوشش طرح کانون و مدرسه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از فعالیت 10هزار دانش آموز ابتدایی این استان در طرح کانون و مدرسه خبر داد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛قنبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با بیان اینکه 10هزار دانش آموز مقطع ابتدایی از370 کلاس درس و 78 مدرسه استان  در طرح کانون و مدرسه  از فعالیت دارند؛گفت: اهداف این طرح آموزش دانش آموزان در محیط شاد و غیر درسی  واستفاده از این فضا  برای ارائه مکارم اخلاق و نکات تربیتی اسلامی با خلاقیتی نوین به دانش آموزان است.

قنبری افزود:دراین طرح که  یکی از طرح های موفق کشوری در سه سال اخیراست ،بر اساس تفاهم نامه منعقد شده  بین وزارت آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری  ، سه مرحله در ماه دانش آموزان در کانون حضور دارند و هفته ای یک بار هم مربیان در مدارس حاضر می شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح کانون و مدرسه به معنای تبلور معنای واقعی آموزش وپرورش است اضافه کرد: برنامه های این دو مجموعه در قالب برنامه های فرهنگی، اعتقادی، مبانی تربیتی همچون مکارم اخلاق، آشنایی با مضامین امر به معروف و نهی از منکر انجام می شودودر این برنامه ها سعی می شود مهارت های زندگی در قالب هنر در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.
انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.