سفر معاون رئیس جمهور به تبریز

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از سفر معاون رئیس جمهور در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برنامه دو روزه سفر  زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور خبر داد و گفت: با توجه به تصویب رویداد فراملی تبریز 2018 در هیئت محترم وزیران و تشکیل ستاد ملی و مصوبات آن و به منظور نشست با مدیران استان، بررسی چگونگی تحقق مصوبات یادشده و حضور در جلسه ستاد استانی شورای سیاست گذاری تبریز 2018 این سفر صورت می گیرد.
 
وی گفت: در حاشیه این سفر معاون رئیس جمهور ضمن افتتاح دبیرخانه دائمی "تبریز، شهر جهانی فرش دستباف" طی جلسه ای با تشکل های مردم نهاد، انجمن های میراث فرهنگی استان و همچنین فعالان بخش خصوصی صنایع دستی و گردشگری به بررسی وضعیت و فعالیت های این نهاد ها خواهد پرداخت و با هدف تبیین اهداف سازمان میراث فرهنگی در حوزه سیاست ها و راهبردها و برنامه های اجرایی تبریز 2018 در جلسه شورای اداری استان نیز حضور خواهد یافت.
 
مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: خانم احمدی پور در این سفر ضمن بازدید از پروژه های ملی در حال ساخت موزه فرش تبریز و موزه منطقه ای، افتتاح موزه مشاغل بازار جهانی تبریز را در برنامه های خود خواهد داشت.
 
آبدار گفت: بازدید از موزه زنده سفال و موزه های قاجار، محدوده تاریخی و فرهنگی شهر و همچنین حضور در اختتامیه سومین جشنواره بین المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای سنتی و صنایع دستی (ارسیکا) از دیگر برنامه های حضور معاون رئیس جمهور در تبریز خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار