اهواز؛

آغاز ثبت نام کاروان‌های حج و زیارت

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: آغاز ثبت نام کاروان‌های حج و زیارت در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ناصر حویزاوی ،مدیرکل حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: با توجه به آغاز ثبت نام کاروان‌های حج و زیارت در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه، دارندگان فیش ودیعه‌گذاری مربوط به تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال۸۵ تا پنج‌شنبه هفته جاری(۲۱اردیبهشت ماه) مهلت دارند که به بانک‌ها مراجعه کنند.

وی با تاکید به لزوم مراجعه متشرفانی که نامشان برای حج درآمده به بانک‌ها، برای واریز باقی‌مانده هزینه سفر، افزود: ثبت نام در کاروان‌های حج از ساعت ۹ روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مشخص شده است.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: عده‌ای از متشرفان هزینه سفر را به طور کامل واریز کرده‌اند ولی برخی نیز همچنان هزینه سفر را به طور کامل پرداخت نکرده‌اند بنابراین با توجه به اینکه اولویت تشرف با افرادی است که هرچه زودتر هزینه سفر را پرداخت کنند آن دسته از افراد در جهت تکمیل هزینه سفر اقدام کنند.

وی گفت: در خوزستان بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر تا کنون هزینه سفر حج را پرداخت کرده‌اند که این تعداد تقریبا ۷۰درصد ثبت نام کنندگان هستند و ۳۰ درصد باقی مانده  نیز می‌بایست هرچه زودتر به بانک ها مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.