کرمان؛

کارخانه فروکروم رفسنجان با سرمایه گذاری 700 میلیاردی

فرماندار رفسنجان گفت: در نیمه نخست امسال شاهد بهره‌برداری از طرح بزرگ فروکروم با سرمایه‌گذاری بیش از 700میلیارد تومان هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید ملانوری ، فرماندار رفسنجان افزود: در سال جاری با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انتظار این است که در راستای اجرایی ‌شدن سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های بزرگی بر داریم.
وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال شاهد بهره‌برداری از طرح‌ های بزرگی از جمله فروکروم با سرمایه‌گذاری بیش از 700 میلیارد تومان هستیم، خاطر نشان کرد: با اعتماد و انگیزه‌ای که در سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد شده شرکتی به عنوان شرکت مشترک ایران و چین در ایران تأسیس شده است که این سرمایه‌گذاری فقط در رفسنجان صورت می‌گیرد.
ملانوری با اشاره به ظرفیت بزرگ شرکت مس تصریح کرد: انتظار می‌رود، سهم اشتغال رفسنجانی‌ها بیشتر شود و باید در پروژه‌های پیمانکاری و سایر پروژه‌ها نیروی انسانی بومی مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه هر صنعتی آلایندگی دارد و صنعت مس هم آلایندگی بالایی دارد، یادآورشد: توجه به رفع آلایندگی‌ها امری ضروری و با توجه به اینکه این آلایندگی متوجه شهرستان رفسنجان بوده، محیط‌ زیست، سلامت مردم و غیره را تحت ‌تأثیر گذاشته است، بنابراین مس باید در بخش کمک به زیرساخت‌های این شهرستان کمک بیشتری کند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار