اهواز؛

دیدار قالیباف با نخبگان و نمایندگان اقوام خوزستان

محمدباقر قالیباف در سفر امروز خود به اهواز پس از سخنرانی در مسجد ارشاد این شهر با نخبگان و عشایر خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار قالیباف با نخبگان و نمایندگان اقوام خوزستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ هدف وی از این دیدار هم‌اندیشی و شنیدن نقطه نظرات نمایندگان عشایر و نخبگان خوزستان بود.

قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که دولت خویش را با نام "دولت  مردم" معرفی کرده است.
 
محمدباقر قالیباف در دیدار با بزرگان اقوام و نخبگان خوزستانی در مسجد اعظم اهواز ضمن تشکر از همه اقوام بیان کرد: مقام معظم رهبری نکته‌ای دارند و مطلبی را مطرح کرده‌اند که برای نخبگان بسیار مهم است ایشان می‌فرمایند که ما باید در 5 مرحله باید حرکت کنیم تا تمدن اسلامی که هدف نهایی است، شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این 5 گامی که ایشان تبیین می‌کنند شکل گیری انقلاب است که این مرحله به لطف امام مهربانمان کسی که هیچ گامی جز برای خدا برنداشت، صورت گرفت. امام خمینی(ره) هیچ‌دغدغه‌ای جز دغدغه مردم به ویژه دغدغه مردم فقیر و مستضعف نداشتند.

این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اذعان داشت: گام دوم ما ایجاد نظام اسلامی است 12 فروردین سال 58 به نظام جمهوری اسلامی رای دادیم و این ساختار مستقر شد و ما توانستیم حکومت طاغوت را حذف کنیم و در این مقطع زمانی این انتخاب نصیب همه ما ‌بشود که در سایه ولایت، اهل بیت و فرهنگ قرآنی کشور را اداره ‌کنیم.

وی با بیان اینکه گام سوم "دولت مردم" دولت سازی است، تصریح کرد: به خاطر آرمان‌ها و اهداف خود انقلاب کردیم و یکی از اهداف مادی انقلاب اسلامی ایجاد آسایش، آرامش و رفاه در جامعه برای همه است.

این نامزد انتخاباتی پس از ورود به اهواز به مقام شامخ شهدای خوزستان ادای احترام کرد و همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه و نیز دیدار مردمی از دیگر برنامه‌های قالیباف بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.