والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا – اردبیل

سیچلو: بازیکنانم در دقایق حساس برتر بودند / برنامه 12 هفته‌ای برای مسابقات جهانی داریم

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: ژاپن در دو ست ابتدایی تا امتیازهای پایانی از ما جلو بود اما بازیکنانم در لحظات حساس جنگیدند و پیروز شدند.

سیچلو: بازیکنانم در دقایق حساس برتر بودند / برنامه 12 هفته‌ای برای مسابقات جهانی داریمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانخوان سیچلو، سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران، پس از قهرمانی در رقابت‌های امیدهای آسیا، در نشست خبری حاضر شد و گفت: در ابتدا به تیم ژاپن تبریک می‌گویم، زیرا توانست همراه ایران سهمیه جهانی  کسب کند.

وی ادامه داد: می دانستیم که بازی آسانی نداریم، تیم ژاپن در دو ست ابتدایی تا امتیازهای پایانی از ما جلو بود اما بازیکنانم در لحظات حساس جنگیدند و پیروز شدند.

سیچلو در خصوص حضور جواد کریمی و اسماعیل  مسافر در تیم جوانان، گفت: ما بهترین چیزها را برای تیم ملی ایران می خواهیم. با مربی تیم جوانان موافقت کردیم که تعدادی از بازیکنان را تا این تورنمنت در اختیار داشته باشیم و پس از آن به طور کامل در اختیار تیم جوانان قرار بگیرند. 

وی ادامه داد: این دو بازیکن زمانی که مسابقات جهانی جوانان تمام شد باز خواهند گشت تا در تیم امید باشند. تقویم مسابقات مناسب است و تداخلی نخواهد داشت. برای آماده سازی هر دو تیم زمانبندی خوبی داریم. این بازی های حساس درس های زیادی به ما داد.

سرمربی تیم ملی امید درباره  زمان شروع تمرینات و برطرف کردن نوسانات این تیم گفت: بعد از 10 روز استارت خواهیم زد تا برای مسابقات جهانی آماده شویم. 12 هفته برای مسابقات جهانی برنامه ریزی شده است. برنامه متفاوتی خواهیم داشت تا نقاط ضعف را برطرف کنیم و البته نقاط قوت را هم تقویت خواهیم کرد.

سیچلو در پاسخ به این سوال که تغییراتی در تیمش ایجاد خواهد کرد یا خیر، گفت: کار من این است که با بازیکنان تمرین کنم تا بهتر شوند، اما اگر در این مدت اوضاع بهتر نشود یعنی کار من خوب نبوده است. تلاش می کنم تا بهترین نفرات را تا زمان شروع مسابقات جهانی انتخاب کنم.

سرمربی تیم ملی زیر 23 سال ایران درخصوص تداخل کاری کادر فنی تیمش با کادر فنی بانک سرمایه گفت: شرایطی است که باید آن را حل کنیم. فدراسیون با باشگاه‌ها صحبت می‌کند. 
تا الان تداخلی وجود ندارد، چراکه همه بهترین‌ها را برای ایران می خواهند. باید از افراد حاضر در کادرم و البته خانواده آنها تشکر کنم. ما مدام جلسه داریم. بهترین دستاورد ما کسب مدال طلای این مسابقات است که حالا می خواهیم این قهرمانی را با هم تقسیم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار