رئیسی در جمع مردم زاهدان:

دولت در برابر کسی که فقط ۴۵ هزار تومان یارانه می‌گیرد مسئولیت دارد / "یک اختلاس کم بشه مسکن مهر حل میشه"

نامزد انتخابات ریاست جمهوری درجمع مردم زاهدان گفت: دولت در برابر کسی که فقط ۴۵ هزار تومان یارانه می‌گیرد مسئولیت دارد و دهک‌های پایین حتما باید دریافتی یارانه‌شان افزایش پیدا کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الالسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری درجمع مردم زاهدان گفت: اگر قاچاق کالا در کشور نصف شود به ازای هر ۱۰ میلیارد دلار یک میلیون شغل ایجاد می‌شود.

وی گفت: قانون برنامه توسعه می‌گوید باید شغل میلیونی در کشور تولید شود ولی با روشی که دولت دنبال می‌کند، ۱۰ سال طول می‌کشد تا برای بیکاران فعلی شغل ایجاد شود و ما می‌گوییم در یک حرکت جهادی حتما باید یک میلیون شغل سالیانه ایجاد کرد.

رییسی

رییسی افزود: هنوز بخشی از مسکن مهر را به مردم نداده‌اند؛ چرا مردم باید ۴ سال صبر کنند تا مسکن را به آنها بدهند، دولت در برابر کسی که فقط ۴۵ هزار تومان یارانه می‌گیرد مسئولیت دارد و دهک‌های پایین حتما باید دریافتی یارانه‌شان افزایش پیدا کند؛ چرا برخی آقایان می‌گویند، نمی‌شود.

وی گفت: می‌گویند می‌خواهند در خیابان‌ها دیوار بکشند؛ چرا عقل مردم را دست کم می‌گیرید، چرا اینقدر از حضور یک کاندیدایی در صحنه عصبانی هستید و پرخاشگری می‌کنید؛ این را همه احساس می‌کنند.

رییسی افزود: شما از دست کارگرانی عصبانی هستید که به شما اعتراض می‌کنند یا فقرایی که از شما انتقاد دارند.
مردم امروز می‌گویند یه اختلاس کم شود مسکن مهر حل می شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم زاهدان گفت:ما دردمان می‌آید که کسی با مردم اینطوری حرف بزند و این چه کاری که شما می‌خواهید مردم را با این حرف‌ها بترسانید.

وی گفت: نباید اینطوری با عقول مردم برخورد کرد و این توهین به مردم است؛ به حای این عصبانیت بگویید چقدر شغل تولید کرده‌اید.
سعی کردم از روز اولی که به عنوان خدمتگزار پا به عرصه گذاشتم سپر بلای مردم باشم.

رییسی گفت: مردم را از رقیب نترسانید؛ آن چیزی که خطرناک است دست اندازی به بیت‌المال و نگاه به بیگانگان است؛ باید از بیکاری جوانان ترسید و نگرانی در دل ما ایجاد کرد.

وی گفت: ما معتقدیم فقر مطلق با همین بنیان‌های اقتصادی قابل حل بوده و بسترهای فساد زا در کشور قابل اصلاح است، آنچه فکر می‌کنیم با توجه به ظرفیت استان باید انجام شود سرمایه‌گذاری در مرکبات با صنایع تبدیلی و بسته‌بندی‌های درست است.

رییسی تصریح کرد: ما نفت خام را نباید به دیگران بدهیم بلکه باید آن‌را تبدیل کنیم و کشور ثروتمندی باشیم، چرا باید تجارت عراق با ترکیه بیشتر از ما باشد؟ اگر دستگاه خارجی و اقتصادی ما هماهنگ باشد سهم چه کسی باید بیشتر باشد.



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.