قاسم زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جوانان و هزاران راه در پیش رو/ تجلیل باید از پیشکسوتان باشد

طبیعتا بزرگداشت‌ها باید برای کسانی باشد که سالیان سال در این حرفه و با این شرایط کار می‌کنند.

قاسم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تقدیر از بازیگران تئاتر گفت: تقدیر از بازیگران حتی سالی یک بار هم بسیار اتفاق مبارکی است. اینکه یک روز به یاد بازی و بازیگر می‌افتند و از آن تقدیر می‌کنند برای ما اهمیت دارد و جای شکر دارد که یک روزی است که به نام بازیگر قلمداد می‌شود و به سمت بازیگران می‌آیند و در این راه تجلیلی هم از آن‌ها می‌شود. از کسانی که عمر خود را صرف وادی این هنر ارزشمند کرده‌اند و آن چنان که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته‌اند و جای تشکر دارد از کسانی که در خانه تئاتر، انجمن بازیگران تئاتر زحمت می‌کشند و پیگیر این مسائل هستند.

وی در خصوص تأثیر تجلیل از هنرمندان بر الگوسازی تئاتر اظهار داشت: تاثیر این تجلیل‌ها به نگاهی که مخاطب بر آن دارد، مؤثر است. اما این تجلیل‌ها برای فردی که عمرش را در این راه گذاشته است و تلاش کرده، وقتی نامش برده می‌شود و از او تجلیل می‌شود، روحیه و امیدی به او خواهد داد تا در ادامه راه تلاش فراوانی بکند.

قاسم زارع پیرامون اینکه این تقدیرها از کدام صنف بازیگران صورت بگیرد، تصریح کرد: طبیعتا بزرگداشت‌ها برای کسانی است که سالیان سال در این حرفه با این شرایط کار می‌کنند و باید به سمت آن‌ها رفت و از آن‌ها تقدیر کرد. جوانان میدان دارند و زمان‌های زیادی هم وقت دارند و کار و فعالیت‌های خودشان را انجام می‌دهند و البته یک روزی هم به این مکان و جایگاه می‌رسند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار