والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا – اردبیل

امیدهای والیبال چین به عنوان پنجمی رسیدند/ قزاق‌ها هفتم شدند

تیم ملی والیبال زیر 23 سال چین با پیروزی مقابل پاکستان به مقام پنجمی رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا، با برگزاری دیدار بین 2 تیم قزاقستان و مالزی آغاز شد. 

این دیدار که جدال برای کسب عنوان هفتی بود را تیم ملی قزاقستان به پیروزی پشت سر گذاشت تا به مقام هفتم این مسابقات دست پیدا کند. قزاقستان که در این دیدار به برتری 3 بر 2 با امتیازهای ( 25-22، 11-25، 25-23، 20-25 ، 15-10) رسید با کسب عنوان هفتمی به کار خود در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال پایان داد و مالزی هم در رده هشتم ایستاد.

دیگر دیدار روز پایانی این مسابقات را دو تیم چین و پاکستان مقابل هم برگزار کردند. چینی‌ها به برتری 3 بر صفر مقابل پاکستان با امتیازهای (15-25، 13-25، 13-25) دست یافتند. 

چین که در دوره قبل این رقابت‌ها به عنوان چهارم رسیده بود، این دوره با یک پله سقوط در جایگاه پنجم رقابت‌ها ایستاد. پاکستان هم یک بار دیگر در این رقابت‌ها در مرحله دوم با چین بازی کرده و مقابل این تیم باخته بود با شکست دوباره به عنوان ششم رسید.

در ادامه مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا سه دیدار دیگر برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال امیدهای کشورمان هم در دیدار پایانی روز پایانی، از ساعت 17 و 30، به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت و برای قهرمانی می‌جنگد.

دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا، از 11 اردیبهشت ماه به میزبانی ایران و در شهر اردبیل آغاز شده و امروز با معرفی تیم‌ها برتر به کار خود پایان می دهد.


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار