اردبیل؛

میزبانی مطلوب اردبیل از مسابقات آسیایی ستودنی و قابل تمجید است

ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: نقطه ضعف خاصی در میزبانی استان اردبیل از مسابقات آسیایی والیبال ندیدیم و این اقدام ستودنی و قابل تمجید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید درخشنده در جریان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای آسیا، افزود: در فینال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا، تیم ملی ژاپن به دلیل سرعتی بودن بازیکنان و انجام مناسب کارهای ترکیبی قطعا حریف سختی برای تیم ملی ایران خواهد بود.

وی با اشاره به سطح فنی خوب بازیکنان تیم ملی والیبال امیدهای ایران، گفت: امروز فینال جذاب و زیبایی را شاهد خواهیم بود و به دلیل اینکه هر دو تیم فینالیست تا بحال باختی در مقابل حریفان خود نداشتند، حساسیت این رقابت نیز بیشتر خواهد شد.

ناظر کنفدراسیون والیبال آسیا با عرض تبریک کسب موفقیت ملی‌پوشان والیبال تیم ملی ایران و راهیابی به مسابقات جهانی مصر، اظهار امیدواری کرد در دیدار مهم امروز در مقابل ژاپن نیز موفقیت‌های والیبالیست‌های ایرانی تداوم داشته باشد.

درخشنده در خصوص نحوه میزبانی استان اردبیل از این رقابت‌ها، گفت: نقطه ضعف خاصی در میزبانی استان اردبیل در این مسابقات ندیدم و از بابت میزبانی مناسب این استان از این رقابت‌های مهم از مسؤولان و تماشاگران تشکر می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: دیدار فینال مسابقات آسیایی والیبال، برای هر دو تیم ایران و ژاپن سخت بوده و نمی‌توان بازی آسانی را برای هیچ کدام از تیم‌ها متصور شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.