دلیل مضحک شرکت قطار برای علت تاخیر قطارهایش +تصاویر

انتشار ادعای مضحک این شرکت قطار با واکنش جالب کاربران در فضای مجازی و بویژه توئیتر همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظاهرا به تازگی  رسمی در حال فراگیر شدن است که مسئولان می توانند ضمن رفع هر گونه مسئولیت از دوش خود به عنوان انسان، هر اشکال یا خراب کاری و غیره را بر گردن حیوانات بیاندازند. بعد از ادعای عجیب و جنجالی پلیس هند در خصوص خورده شدن 900 لیتر از مشروبات الکلی کشف و ضبط شده توسط موش ها، حال  یک شرکت قطار در انگلیس دلیل عجیبی را برای علت تاخیر قطارهای خود تراشیده است.
 
دلیل عجیب شرکت قطار برای علت  تاخیر قطارهایش + تصاویر 
 
صبح روز دوشنبه سرویس قطار  منطقه " هیلدن بروگ " و  شهرک " سونوکس "  انگلیس با تاخیر همراه بود و این شرکت پرسه زدن چند لاما یا همان شتر بومی آمریکای جنوبی در حوالی یکی از ایستگاهها را دلیل تاخیر قطار اعلام کرد. یکی از اپراتورهای خط راه آهن در این خصوص گفت : " ما پیامی را از شبکه ریلی دریافت کردیم که در آن هشدار داده شده بود که حدود 6 تا 7 نفر لاما در نزدیکی خط راه آهن هیلدن بروگ دیده شده است. ما از چگونگی حضور آنها و اینکه به کجا می روند اطلاعی نداشتیم اما حدس می زنیم که آنها قصد داشتند تا به قطار نزدیک شوند. "

این ادعای شرکت قطار، واکنش جالب مسافران در توئیتر را به همراه داشت. یکی از مساافران این مسیر در توئیتی نوشت: " در حالی که هر گونه تاخیر قطار بسیار کلافه کننده است اما این دلیل و اینکه لاماها مسبب آن بوده اند بسیار عجیب و خنده دار است"
 
همچنین یکی دیگر از کاربران با انتشار عکس جالبی از یک لاما در توئیتی با به سخره گرفتن این ادعای شرکت قطار  نوشت: "ما در حالی که به سمت " سونوکس " می رفتیم یکی از این لاماها که عکس آن را مشاهده می کنید دیدیم."
 
دلیل عجیب شرکت قطار برای علت  تاخیر قطارهایش + تصاویر 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار