بجنورد؛

حفظ کرامت انسانی از مصادیق حقوق شهروندی

استاندار خراسان شمالی گفت:حفظ کرامت انسانی از مصادیق حقوق شهروندی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز بجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی، سه شنبه در همایش ملی حقوق شهروندی و جامعه مدنی گفت: باید کاری کرد که مستمند و فقیر در جامعه نباشد و پایان آن را جشن گرفت.

وی افزود: باید با ایجاد اشتغال، برای توانمندی سازی مردم آسیب پذیر گام برداریم و با این رویکرد، کرامت همه انسان ها را مراقبت کنیم.

صالحی گفت: برگزاری جشن ها برای جمع آوری کمک های مستقیم نقدی وغیر نقدی خوب است اما جشن واقعی زمانی است که این جشن ها دیگر برگزار نشود و ما شاهد خاتمه جشن های نیکوکاری و عاطفه ها باشیم.

استاندار خراسان شمالی به پیگیری برای اجرای طرح واگذاری پنل های خورشیدی به مددجویان نهادهای حمایتی در استان اشاره کرد و گفت: در این طرح، پنل های خورشیدی در اختیار مددجویان قرار داده می شود و با همکاری بانک ها، اقساط این پنل های خریداری شده از محل یارانه ها پرداخت می شود.

صالحی در بخش دیگر سخنان خود بر اخلاق مداری و خوش رفتاری در جامعه تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه باید تحمل مخالفت ها و انتقادها را داشته باشیم افزود: انتقادها، جامعه را از ایستایی خارج می کند و نبود آن سبب می شود تا جامعه به مرداب ساکن تبدیل شود.

صالحی بر نشریات و رسانه ها نیز توصیه کرد که در انتقادها و انتشار مطالب رعایت حقوق شهروندی را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.