بجنورد؛

هشدار اداره برق خراسان شمالی به مسولان انتخاباتی

بی احتیاطی در نصب بنرها و پوسترهای تبلیغات نامزدهای انتخابات می تواند منجر به بروز حادثه برق گرفتگی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مرتضی رحیمی رئیس گروه ایمنی شرکت برق خراسان شمالی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری گفت: در این روزها بی احتیاطی در نصب بنرها و پوسترهای تبلیغات نامزدهای انتخابات می تواند منجر به بروز حادثه برق گرفتگی شود.

وی با اشاره به این که شبکه فشار متوسط حریم 3 متری و شبکه فشار ضعیف حریم یک و نیم متری دارد افزود: قرار گرفتن در این حریم به هر نحوی می تواند منجر به بروز حوادث تلخی شود.

مرتضی رحیمی در توضیح این مطلب با اشاره به وقوع حوادث مشابه ی در سنوات گذشته اظهار داشت: صعود از تیرهای برق، نصب داربست های تبلیغاتی و هر گونه اقدام دیگری در حوالی شبکه های برق به بهانه نصب پوستر و بنر و انجام تبلیغات، احتمال خطر برق گرفتگی را به شدت افزایش می دهد.

وی اظهار کرد: متاسفانه ناآگاهی بسیاری از شهروندان از شبکه های برق و خطرات آن، تا کنون منجر به حوادث تلخ و دردناکی شده است.

رحیمی عنوان کرد: بسیاری از افراد گمان می کنند تنها تماس با شبکه های برق می تواند خطرساز باشد در صورتی که قرار گرفتن یا نزدیک شدن به حریم شبکه نیز می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.