یزد؛

آغازمرمت و باز سازی گنبد امام زاده سید محمد هفتادر در اردکان

کار مرمت و باز سازی گنبد امام زاده سید محمد هفتادر در اردکان آغاز شد.

 حجت‌الاسلام سید مهدی سیدی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : برداشت گنبد بالایی و تخریب آن برای جلو گیری از  خطر ریزش نیاز به همت خیرین و مسولان برای بازسازی این مکان است.

مهدی سیدی در خصوص برداشت سقف گنبد امام زاده سید محمد هفتادر گفت : خوشبختانه پروژه برداشت سقف بالایی امام زاده به خوبی پیش می رود و داربست ها جهت برداشت سقف زده شده و قرار دادی با پیمانکار بسته شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط طرح برداشت سقف را اجرا می کنیم چرا که هزینه ی ایجاد گنبد جدید برای امام زاده زیاد و بودجه ی کافی برای آن وجود ندارد.

سیدی با اشاره به اقداماتی که اداره اوقاف برای بهبود وضع این امام زاده انجام داده است ادامه داد: تاجایی که اداره ی اوقاف توانسته است، کمک حال امام زاده بوده و برای آن وام گرفته است اما هزینه ی بازسازی سقف بالا و هزینه ای بالغ بر 260 میلیون تومان براورد شده است که در این خصوص مردم و خیرین باید به کمک امام زاده بشتابند.

  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان تاکید کرد: در حال حاضر کار اصلی، برداشت گنبد است که خطر ریزش دارد و ان شاالله بعد از آن بتوان اعتبار لازم را کسب کرد و خیرین و مردم به کمک امام زاده آمده و بتوانیم گنبد را بازسازی کنیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این طرح طی 20 الی 25 روز انجام می شود و تاریخ پایان آن طبق قرارداد شانزدهم خرداد ماه سال جاری است.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.