تدارک شبکه یک سیما برای جشن بزرگ انتظار

جشن بزرگ نیمه شعبان پنجشنبه هفته جاری بعد از خبر 19:30 و صبح روز جمعه به مدت 100 دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.

تدارک شبکه یک سیما برای جشن بزرگ انتظار
حسین فردرو کارگردان برنامه‌های تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تهیه و تولید برنامه به مناسبت جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان با همکاری گروه فرهنگ و معارف شبکه یک سیما پنجشنبه هفته جاری بعد از خبر 19:30 تا ساعت 21 و صبح روز جمعه به مدت 100 دقیقه به روی آنتن خواهد رفت.
 
وی در ادامه در خصوص نامگذاری این جنگ عیدانه بیان کرد: با مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه سیما آقای رحیم زاده برای پیدا کردن عنوانی فلسفی و مقارن با انتظار در حال مذاکره هستیم.
 
تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «فامیلی» درباره حضور هنرمندان و بخش‌های مختلف این جشن بزرگ اظهار داشت: در جشن بزرگ انتظار با حضور خوانندگان، کمدین‌های رسانه ملی و پژوهشگران و کارشناسان مذهبی پیرامون مباحث انتظار به گفتگو می‌نشینیم و بخش های دیگری مانند مسابقه، گزارش و اجرای کلیپ‌های موسیقی را در دستور کار قرار می‌دهیم.
 
فردرو در پایان با اشاره به عوامل این برنامه تلویزیونی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه یک سیما،  به تهیه‌کنندگی فربد فردرو و اجرای جواد مولانیا در دو محل باغ کتاب و همچنین استودیو سازمان صدا و سیما به روی آنتن می رود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.