اصفهان؛

راه‌اندازی بخش واردات و انبار گمرک کاشان

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: رییس گمرک کشور با صدور مجوز واردات گمرک کاشان و تعیین مکان مناسب برای آن موافقت کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جواد ساداتی‌نژاد، در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نشستی که با کرباسیان رییس گمرک کشور در هفته گذشته داشته‌است گفت: در این نشست با بررسی مسائل گمرک کاشان، بویژه اصلی ترین مشکل آن که نداشتن ساختمان مناسب و مجوز واردات موافقت شد تیم تخصصی از گمرک کشور به منطقه اعزام شود تا نسبت به صدور مجوز واردات به گمرک کاشان اقدام کند.

وی افزود: در این نشست مقرر شد درباره بحث مکان و زمین برای احداث ساختمان گمرک در شهرک امیر کبیر تصمیم گیری شود و تا تکمیل ساختمان از ظرفیت های بخش خصوصی برای انبار و سایر قسمت های مورد نیاز استفاده شود.

به‌گفته‌وی،این تیم از مکان در نظر گرفته شده برای گمرک کاشان و سایر امکانات محل بازدید کرده‌است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تعداد واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه کاشان را به بیش از یک‌هزار و 700 واحد عنوان‌کرد و افزود: در حال حاضر گمرک این شهر تنها به بخش صادرات مجهز است.

ساداتی‌نژاد، درباره ساختمان گمرک کاشان تصریح‌کرد:در ابتدا کالاهای این شهر برای انجام تشریفات صادراتی باید به مناطق دیگر مانند سلفچگان، اصفهان و یا تهران انتقال داده می‌شد، اما با افتتاح گمرک کاشان این مشکل برطرف شد و تمام تشریفات صادرات در همین شهر انجام می‌شود و میزان صادرات محصولات تولیدی کارخانجات و صنایع این شهرستان از چند استان کشور بیشتر است.

وی با بیان این که با موافقت بعمل آمده واردات شهر کاشان در آینده نزدیک از گمرک کاشان انجام می‌شود، اظهارداشت: فراهم کردن بستر مناسب برای آسان شدن مسیر صادرات و همچنین ‌واردات ماشین آلات و مواد اولیه برای توسعه فعالیت‌های کارخانه‌ها این منطقه ضرورت بسیاری دارد.

به‌گفته‌وی،با راه‌اندازی بخش واردات گمرک کاشان زمینه رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی هر چه بیشتر منطقه و شهرهای هم‌جوار آن فراهم می‌شود.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.