نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس - موناکو/ماموریت غیرممکن جوانان ژاردیم در جهنم تورین

در نخستین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه تیم یوونتوس میزبان موناکو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در نخستین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه تیم یوونتوس با قضاوت بورن کوئیپرس هلندی میزبان موناکو خواهد بود. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه لویی دوم شهر موناکو با پیروزی دو بر صفر تورینی ها تمام شد و با این نتیجه شاگردان آلگری در دیدار امشبشان در ورزشگاه یوونتوس امید زیادی برای صعود به فینال رقابتها دارند.
 
موناکو و یوونتوس هر دو در لیگ داخلی کشورشان صدرنشین هستند و به خصوص یووه شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ دارند.
 
شاگردان ژاردیم یکی از بهترین خطوط حمله اروپا را دارند اما این خط آتش خطرناک در دیدار رفت نتوانست جلوی خط دفاع قدرتمند بانوی پیر کاری از پیش ببرد و خط دفاع با تجربه یوونتوس دروازه تیمشان را باز هم بسته نگه داشتند.
 
 یوونتوس - موناکو/ماموریت غیرممکن جوانان ژادریم در جهنم تورین
 
 آلگری و شاگردانش بسیار مشتاقند تا بتوانند پس از نزدیک به 20 سال دوباره عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند. یوونتوسی ها ناکام ترین تیم لیگ قهرمانان اروپا هستند. آن ها تاکنون 8 بار به فینال رسیده اند و تنها دو بار موفق به کسب جام شده اند. با این حال این روز ها شرایط خوبی دارند و امیدوارند تا بتوانند با پشت سر گذاشتن موناکو دوباره به فینال برسند.
 
 موناکو برای چهارمین بار حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند. این تیم پس از 13 سال موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات شد.
 
با احتساب  بازی رفت، دو تیم پنج بار به مصاف هم رفته‌اند که یووه 3 بار پیروز شده و یک بار تن به تساوی داده است. یک بازی هم با برتری موناکو خاتمه یافت. اگر یوونتوس به فینال برسد برای سومین بار در 3 مرحله متفاوت موفق به حذف موناکو در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی اروپا شده است.
 
بیانکونری شش دیدار پیاپی است که در لیگ قهرمانان گلی دریافت نکرده است.
 
 تا به حال در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، هیچ تیمی نتوانسته شکست 2 بر صفر بازی رفت نیمه‌نهایی را در دور برگشت جبران کرده و به فینال برسد.

بانوی پیر ایتالیا در 22 بازی خانگی اخیر اروپایی شکست نخورده است.

موناکو در هیچ یک از 3 حضور قبلی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی خارج از خانه را نبرد.
 
 یوونتوس - موناکو/ماموریت غیرممکن جوانان ژادریم در جهنم تورین
 
لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:

یوونتوس در بازی رفت ما را به دردسر انداخت و نقاط قوت ما را خنثی کرد. ما باید بیش از همیشه تلاش کنیم. مندی در صورتی که صد درصد آماده باشد بازی خواهد کرد. امروز او کامل آماده نبود. وینگر های یوونتوس قدرتمند هستند و تنها سمت راست آن ها قوی نیست. آلوز بازیکنی با کیفیت است اما تمام بازیکنان یوونتوس با این کیفیت بازی می کنند. من گذشته بازیکنان یوونتوس را مطالعه کرده ام و فردا آزاد و خونسرد بازی خواهیم کرد. باید بدون گل خوردن حمله کنیم و زدن گل در نیمه اول ایده آل خواهد بود. شکست در بازی رفت توسط فقدان تاثیر گذاری به ما تحمیل شد. ما دو فرصت خوب داشتیم که موفق به استفاده از آن ها نشدیم. تغییرهایی خواهیم داشت زیرا مجبوریم تا نتیجه را به نفع خود برگردانیم. همه ما می خواهیم تا به فینال برسیم اما صرف نظر از نتیجه بازی فردا، افتخار می کنیم که تا به این جای مسابقات رسیده ایم. هیچ کس باور نداشت که می توانیم از مرحله گروهی فراتر برویم. ما باید رویای خود را زنده نگه داریم اگر چه یوونتوس عملا در فینال است و ما نیستیم.
 

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری گفت:

باید به فینال برسیم. در فوتبال شما هیچ گاه نمی دانید که چه اتفاقی می افتد و ما به بیشترین مقدار تمرکز برابر موناکو که چیزی برای از دست دادن ندارد نیاز داریم. در دوره ای عالی قرار داریم اما باید به اهداف مان دست یابیم. هیگواین خوب است و مارکیزیو کاملا آماده است. او می تواند همانند پیانیچ در دربی تورین، ذخیره فوق العاده ای باشد. هنوز تصمیم نگرفته ام که کوادرادو بازی خواهد کرد یا بارتزالی. من نیاز دارم تا این مسابقه را برای بالای صد دقیقه ارزیابی کنم اما فارغ از این که چه کسانی بازی خواهند کرد، فردا فوتبالی تهاجمی برای پیروزی ارائه خواهیم داد. باید نسبت به دور رفت بهتر باشیم در حالی که باید صبر یکی از ویژگی های ما در این بازی باشد.

 یوونتوس - موناکو/ماموریت غیرممکن جوانان ژادریم در جهنم تورین

ترکیب احتمالی

یوونتوس: بوفون، بونوچی، کیلینی، آلوز، ساندرو، ماندزوکیچ، دیبالا، ایگواین، پیانیچ ،خدیرا و کوادرادو

موناکو: سوباسیچ، گلیک، دیرار، سیسه، لمار، امباپه، فابینیو، سیلوا، فالکائو، ژمرسون و باکایوکو
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار