واکنش ناجا به خبر «زیر گرفتن دختر جوان»

سخنگوی ناجا دربارهٔ ماجرای جریمه شدن خودروی فرماندار ملایر و همچنین فیلم برخورد مأموران گشت ارشاد با دختر جوان توضیحاتی را ارائه کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی ناجا دربارهٔ ماجرای جریمه شدن خودروی فرماندار ملایر و همچنین فیلم برخورد مأموران گشت ارشاد با دختر جوان توضیحاتی را ارائه کرد.
 
سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه امین نیروی انتظامی با تشریح جزییات ماجرای برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار که قصد اعمال قانون را داشتند، گفت: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و بدانیم که مسئولیت به هیچ وجه مصونیت نمی‌آورد.
 
وی افزود: در اتفاقی که چند روز پیش رخ داد مأمور وظیفه شناس پلیس راهور قصد داشت خودرویی را که با سرعت ۱۳۸ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کرد، اعمال قانون کند که متأسفانه راننده این خودرو که هیچ مشخصات ظاهری نداشت و فرماندار ملایر و بخشدار جوکار از توابع شهرستان همدان به عنوان راننده و مسافر سوار بر آن بودند اقدام به مقاومت کردند.
 
وی دربارهٔ اینکه آیا زیر گرفتن مأمور پلیس توسط این خودرو صحت دارد یا خیر، نیز گفت: قطعاً برخورد به شکلی نبوده که قصد فرار ایجاد شود یا قصدی در زیر گرفتن مأمور پلیس راهور مشاهده نشد اما زمان اعمال قانون خودرو حرکت می‌کند و مأمور پلیس راهور در حالی که برف پاک‌کن اتومبیل را در دست گرفته بود چند متری به دنبال ماشین کشیده می‌شود البته در این ماجرا فرماندار از ماشین پیاده شده و از مأمور پلیس راهور دلجویی می‌کند اما بخشدار بخش جوکار راننده این ماشین بود و نسبت به حرکت اقدام کرده بود.
 
منتظرالمهدی افزود: در حال حاضر پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و در حال رسیدگی است.
 
وی دربارهٔ انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان از برخورد مأموران گشت ارشاد با دختر جوان می‌دهد و راننده ون در حرکتی غیراخلاقی اقدام به زیر گرفتن دختر جوان می‌کند، نیز گفت: این فیلم در دست بررسی است و هنوز مشخص نشده که مربوط به چه زمانی است ولی گرچه این فیلم بریده شده است.
 
منتظرالمهدی افزود: قطعاً چنین برخوردهایی مورد تأیید ما نیست و مردم بدانند پلیس با مسببان آن برخورد قانونی خواهد کرد.
 
منبع:مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردشير
۰۹:۱۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
هنوز مشخص نشده که مربوط به چه زمانی است ولی گرچه این فیلم بریده شده است.
خب اين جمله يعني اين قضيه هم رفت تو بايگاني و امروز فرداست ماست مالي بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
هر دم از باغ بری می رسد
روحانی مچکریم
-
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
احتمالا چند روز دیگه میان میگن ماشین گشت ارشاد مسروقه بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
رئیس جهمور یک کشور هم باید به قانون تمکین کند تا یک گروهبان سوم نیروی انتظامی شهامت اجرای قانون را داشته باشد نه اینکه بخشدار دارقوز اباد سفلی هم خودش را قانون بداند .... محض رضای خدا خذف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
طوری با انان رفتار شود که برای دیگر مسئولین درس عبرت شود .
آخرین اخبار