منصوريان: بايد مواظب خط حمله التعاون باشيم/ روزهاى طلايى در انتظار جوانان و باشگاه استقلال است

سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم با یک بازی منطقی مقابل التعاون صعودمان را به مرحله بعد قطعی کنیم، بايد مواظب خط حمله اين تيم باشيم.

منصوريان: بايد مواظب خط حمله التعاون باشيمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل التعاون عربستان اظهار کرد: فردا بازی سختی داریم و هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست. در بازی رفت با نتیجه ی سه بر صفر پیروز شدیم اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و سعی می‌کنیم با یک بازی منطقی صعودمان را منطقی کنیم.  
 
وى ادامه داد :برای ما صعود از گروه مهم است و اگر صعود کرده باشیم منتظر می‌مانیم که ببینیم چه تیمی با ما دیدار می‌کند.
 
منصوريان درباره شناخت از تيم التعاون گفت: تيم التعاون باید برابر ما حتما برنده باشد زیرا ممکن است در دوبی الاهلی برنده نباشد و به این دلیل التعاون شانس صعود دارد. از روز اول تکلیف گروه ما معلوم نبود و کار صعود برای همه تیم‌ها به روز آخر کشید. می دانیم که فردا از دقیقه یک حمله خواهند کرد و گروه فنی ما آنها را آنالیز کرده و برای آنها برنامه داریم. بازی فردا قابل پیش بینی نیست اما مهم ترین موضوع این است که حرفه ای و با نظم بازی کنیم.
 
سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت: دیداری که در امارات برگزار می‌شود نیز برای ما خیلی مهم است. تنها موضوع برای حتمی کردن صعود است. از طرفى خط حمله التعاون بسیار قوی است و ۴ گل به لوکوموتیو زده است و بايد بگويم اين تيم برابر ما نیز در عمان نمایش خوبی داشت اما مدافعان ما بهتر عمل کردند و فردا باید مواظب این خط حمله باشیم.
 
سرمربی استقلال با تشکر از قطری‌ها افزود: از قطری‌ها متشکر هستم که روز گذشته به ما کمک کردند و اجازه دادند که در زمین آنها تمرین کنیم. شرایط خیلی خوبی در قطر داریم و از ایرانیان مقیم دوحه و قطر دعوت می کنم تا ما را برابر التعاون تنها نگذارند.
 
منصوریان با ابراز امیدواری از صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: ما یک تیم خیلی جوان داریم که پله به پله پیش رفته است. لیگ را به عنوان تیم دوم تمام کردیم و مسیر آسیایی سختی را طی کردیم.  
 
وى ادامه داد :ما برابر السد قطر بازی کردیم که قهرمان قطر شد. وقتی بازیکنان جوان ما از مسیر السد رد شدند امیدوار شدیم که بتوانیم به هدف اول که صعود از مرحله گروهی است، برسیم. بازیکنان ما از سد ژاوی و یارانش رد شدند. اهداف ما رویایی نیست و هدف اول ما صعود از گروه و هدف دوم ما نیز درخشش در پلی آف است. بعد از آن ۶۰ روز مهلت داریم و می‌توانیم با چند خرید، به نتایج بهتری برسیم. تیم ما یک راه دارد و آن هم این است که باید تلاش و زحمت انجام دهد.  
 
سرمربى تيم فوتبال استقلال گفت :امیدواریم خدا لطف کند تا جوانان ما این مسیر را دنبال کنند. اگر از این مرحله پلی آف عبور کنیم، روزهای طلایی در انتظار جوانان و باشگاه استقلال است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.