ساری؛

تشکیل دفتر نظارت همگانی پلیس با هدف جلب اعتماد مردمی

جلب اعتماد مردمی از مهمترین اهداف تشکیل دفتر نظارت همگانی پلیس است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار مردمی در مسجدالنبی ساری گفت: جلب اعتماد مردمی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی در تشکیل دفتر نظارت همگانی است .

وی افزود: دفتر نظارت همگانی با هدف بسط و بهبود تعامل مردم با نيروی انتظامی و افزايش مسوليت پذيری وحس پاسخگويی در مديران و فرماندهان ناجا تشکيل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه امنیت یک مقوله زیربنایی است و اگر امنیت نباشد هیچ برنامه اقتصادی ، فرهنگ و اجتماعی محقق نمی شود، دستيابی به کاربست ها و روش های انجام درست ماموريت ها و همچنين تقويت فرايند ارزشيابی عملکرد بخش های مختلف نيروی انتظامی را از جمله ماموريت های دفتر نظات همگانی پلیس برشمرد.

سردارمیر فیضی اهداف تشکيل دفتر نظارت همگانی را افزايش اعتماد مردم به پليس، پيشگيری از وقوع ناهنجاری ها و افزايش احساس امنيت و رضايت مردم با رويکرد جامعه محوری پليس عنوان کرد.

وی افزود:مردم سرمایه های اجتماعی پلیس هستند و زمانی پلیس در ماموریت های خود در تامین امنیت جامعه موفق خواهد بود که مردم به پلیس اعتماد داشته باشند و برای حل مشکلات اجتماعی در تعامل با پلیس باشند .

فرمانده انتظامی مازندران گفت: نقش اصلی را در تامین امنیت مردم برعهده دارند و اگر همه در این راستا به وظایف خود خوب عمل کنند امنیت مطلوب اجتماعی در جامعه برقرار می شود .

وی با اشاره به این که تامین امنیت یک وظیفه همگانی است و امنیت پایه و اساس توسعه و پیشرفت جامعه در تمامی زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی است، افزود: اعتقاد ما این است که همه آحاد جامعه ، سازمان ها و نهادها در تامین امنیت و آرامش عمومی جامعه نقش دارند .

سردارمیرفیضی گفت : مردم در سه بعد می توانند با نیروی انتظامی همکاری کنند، اول این که پلیس خودشان باشند ، دوم یار پلیس باشند و پلیس را در اجرای ماموریت ها یادی دهند و سوم این که ، برپلیس نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار