قزوین؛

اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراها به فرمانداران

رییس ستاد انتخابات از ارسال اسامی داوطلبان نهایی انتخابات شوراهای شهر و روستا به فرمانداران و بخشداران از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سید سعید شاهرخی گفت: اسامی نامزدهای نهایی انتخابات تا بیستم اردیبهشت از طریق آگهی به اطلاع مردم و نامزد‌ها خواهد رسید.
 
اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شوراها به فرمانداران
 
شاهرخی اعلام آمار نهایی تایید صلاحیت شده‌ها را هم به فردا موکول کرد.

امسال پنج هزار و ۵۱۸ نفر در استان داوطلب انتخابات شورا‌ها شدند که از این تعداد بیش از چهار هزار نفر در روستا‌ها ثبت نام کردند.
 
از مجموع داوطلبان ۵ هزار و ۱۹۲ نفر مرد و ۳۲۶ نفر زن هستند.
 
رییس ستاد انتخابات همچنین ضمن دعوت همه نامزد‌ها و هوادارانشان به رعایت قانون از آنان خواست از تبلیغات زود هنگام و غیر قانونی خوداری کنند.
 
شاهرخی زمان رسمی تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را از بیست و یکم تا بیست و هفتم اردیبهشت بیان کرد.
 
وی تاکید کرد: نامزد‌ها می‌تواند عکس و پوسترهای تبلیغاتی خود را در زمان مقرر در مکانهایی که شهرداری تعیین کرده است نصب کنند.
 
رییس ستاد انتخابات استان همچنین از برگزاری الکترونیکی انتخابات در شش شهر استان خبر داد و گفت: انتخابات شورا‌ها در شهرهای قزوین، اقبالیه، محمدیه، الوند، آبیک و تاکستان بصورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
 
انتخابات شورای شهر و روستا در ۲۵ شهر و ۶۸۲ روستای استان برگزار خواهد شد.
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.