کرمانشاه؛

نباید زحمات کارآفرینان را نادیده گرفت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نادیده گرفتن اقدامات انجام شده در حوزه صنعت و تولید ظلم به کارآفرینان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدرضا نعمت زاده در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی در حال ساخت استان کرمانشاه گفت: وظیفه داریم آنچه واقعیت است را به اطلاع مردم برسانیم و اگر هم در جایی مشکلی هست به مردم بگوییم.

وی با انتقاد از نادیده گرفتن برخی دستاوردها در آستانه انتخابات، گفت: نباید زحمات کارآفرینان و افرادی که در شرایط سخت کار و تلاش می کنند را نادیده گرفت. این ظلم به کارآفرینان است.

نعمت الله حقیقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه در دو شهرک صنعتی بیستون و فرامان کرمانشاه 285 واحد تولید مستقرند که 230 واحد آنها فعال هستند، گفت: نباید در این مقطع انتخابات، حوزه اشتغال و تولید را هدف قرار داد و کارهای خوب انجام شده را نادیده گرفت.

وزیر صنعت امروز از واحدهای قوطی سازی زمزم، بیواتانول و ذوب آهن بیستون بازدید کرد.

قوطی سازی زمزم با طرفیت تولید سالانه یک میلیارد قوطی، با پیشرفت فیزیکی 72 درصدی تا پایان سال افتتاح می شود.

واحد بیواتانول-گسترش سوخت سبز- نیز با ظرفیت سالانه 66 میلیون لیتر بیواتانول سوختی با پیشرفت 31 درصدی در حال ساخت است و سال آینده به مرحله بهره برداری یم رسد.

سرمایه ثابت این واحد دو هزار میلیارد ریال و اشتغال آن 135 نفر اعلام شده است.

ذوب آهن بیستون نیز که عصر امروز مورد بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت، ظرفیت تولید سالانه 200 هزار تن شمش را دارد.

این واحد تولیدی با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 256 نفر، هم اکنون 50 درصد پیشرفت دارد و قرار است تا بهمن امسال افتتاح شود.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.