معاونان اقتصادی وزارت امورخارجه افغانستان و دفتر یوناما ملاقات کردند

معاون اقتصادی وزیر امور خارجه افغانستان با معاون دفتر یوناما در افغانستان، طرح برگزاری کنفرانس علمی تحلیل نقش و جایگاه زنان را بررسی کردند.

ملاقات معین اقتصادی وزارت امورخارجه با معاون دفتر یوناما در افغانستانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عادله راز معین اقتصادی وزارت امور خارجه افغانستان، با خانم پرنیل کاردل معاون دفتر یوناما در افغانستان، در دفتر کار خویش ملاقات نمود.

معین اقتصادی وزارت امورخارجه از فعالیت ها و همکاری های دفتر یوناما در راستای تقویت برنامه های سیاسی، جامعه مدنی، حقوق بشری، صلح و جایگاه زنان و جوانان در افغانستان، تشکری نمود.

وی با تأکید بر نقش آفرینی بیشتر زنان افغان در پروسه های سیاسی و امنیتی کشور ، برگزاری کنفرانس علمی برای تحلیل نقش و جایگاه زنان را مطرح نموده و خواهان همکاری و هماهنگی بیشتر دفتر یوناما در این زمینه شد.

خانم پرنیل ؛ معاون دفتر یوناما در افغانستان با تائید نکات مطرح شده از جانب معین اقتصادی وزارت امور خارجه، نقش زنان افغان را در پروسه صلح و ثبات در افغانستان موثر دانسته، روی میکانیزم و چگونگی برگزاری کنفرانس علمی، بحث و تبادل نظر نمودند.


انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.