یزد؛

محموله یک میلیارد و 50 میلیون ریالی که به مقصد نرسید

یک دستگاه تریلی کشنده ولوو با24 تن کودشیمیایی قاچاق در یزد متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی اشکذر در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشنده ولوو 24 تن کودشیمیایی قاچاق کشف کردند.

 مزیدی افزود: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق روز گذشته ماموران پلیس آگاهی اشکذر هنگام کنترل محورهای ارتباطی یک دستگاه تریلی را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف و در بازرسی از خودرو این مقدار کود شیمیایی خارجی قاچاق کشف کردند.

وی اظهار داشت: ارزش این محموله یک میلیارد و 50 میلیون ریال بر آورد شده که در این راستا یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: متهم این کودهای خارجی را بدون داشتن مجوزگمرکی از استان های جنوبی بارگیری و قصد انتقال به استان البرز را داشت که با تلاش ماموران پلیس دستگیر و محموله کشف شده نیز تحویل گمرک استان شد.

مرکز شهرستان اشکذر با 30 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری شمال شهر واقع شده است.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار