یاسوج؛

پرداخت 11میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه گفت: 11میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان به افراد مختلف پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سرهنگ سعید برومند زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: این مبلغ به 77 نفر برای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف توسط بسیج سازندگی در بخش های گوناگون در کهگیلویه بیان کرد: آموزش های فنی وحرفه ای و مشاغل خانگی برای 300نفر در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه عنوان کرد: درحوزه محرومیت زدایی و اوقات فراغت جوانان در طرح های کشاورزی و مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات و آموزش استفاده از سموم برای نزدیک به پنج هزار نفر اردوهای یک روزه برگزار شد.

سرهنگ برومندزاده اظهار کرد: اردوهای جهادی در راستای غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان با استفاده از توان خود برای سازندگی در روستاها و ایحاد طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی انجام می شود.

وی گفت: در همین راستا سال گذشته اردوهای جهادی تخصصی سه روزه بسیج جامعه پزشکی ،جامعه زنان و امور عمرانی در عرصه های مختلف درمناطق محروم و کمتربرخوردار کهگیلویه اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه برگزاری اردوهای هفت روزه با ظرفیت مساجد و محلات را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان ذکر کرد و افزود: در این اردوها برمحرومیت زدایی مناطق کمتربرخوردار تاکید شده است.

سرهنگ برومندزاده اضافه کرد: درحوزه بهداشت، درمان و آموزش در مناطق محروم30 تیم پزشکی به صورت رایگان به ارائه خدمات پرداختند.

وی گفت: درحوزه کشاورزی طرح بسیج همگام با کشاورز اجرا و در این راستا آموزش های لازم به کشاورزان ارائه شده است.

شهرستان کهگیلویه با 132 هزار نفر جمعیت به مرکزیت شهر دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.