اردبیل؛

تماس بیش از 4 هزار نفر با اورژانس اجتماعی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: سال گذشته 4 هزار و ۶۸۹ نفر با اورژانس اجتماعی اردبیل تماس گرفته و درخواست مشاوره کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد ستاری افزود: در سال ۹۴ کل تماس ثبت شده با اورژانس ۱۲۳ به تعداد 3 هزار و ۸۸۶ نفر بود که این در حالی است سال گذشته 4 هزار و ۶۸۹ نفر با اورژانس تماس گرفته و درخواست مشاوره کردند.

وی افزود: تماس با اورژانس اجتماعی اردبیل در سال گذشته بالغ بر ۱۴۶ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل عمده دلایل تماس شهروندان اردبیلی با اورژانس اجتماعی را کودک‌آزاری، سالمند آزاری، درگیری خانوادگی و اقدام به خودکشی برشمرد.

ستاری تأکید کرد: کارشناسان و مشاوران بعد از مراجعه در محل تلاش می‌کنند با مدیریت وضعیت بحرانی پیش آمده مشاوره‌های لازم را به افراد ارائه دهند.

وی همچنین به رشد مراجعات به کلینیک‌های مددکاری نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۴، هشت کلینیک در اردبیل فعال بود که سال گذشته به ۹ مورد رسید و خدمات ارائه شده نیز با رشد همراه است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان اردبیل در کلینیک‌های مددکاری، خدمات علمی و تخصصی مددکاری ازجمله پرداخت مستمری و حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مواردی از این دست بررسی می‌شود.

ستاری به افزایش مجتمع‌های خدمات بهزیستی به ۲۰ مورد در سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: عمده خدمات بهزیستی در مجتمع‌ها ارائه می‌شوند.

وی با بیان اینکه از سویی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز در مجتمع‌ها جذب شده و به کار گرفته می‌شوند، اضافه کرد: افزایش تعداد مجتمع‌ها در سال جاری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار