محمدی خبر داد

اعلام اسامی کاروان‌ها و هزینه‌های حج تمتع در روز پنج‌شنبه

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حاجیان می‌توانند به ۲ شکل ممکن در روز پنج‌شنبه اسامی و درجات کاروان‌های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی سازمان حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد.

اعلام اسامی کاروان‌ها و هزینه‌های حج تمتع در روز پنج‌شنبهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین وضعیت زمان اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع 96 اظهار داشت: حاجیان می‌توانند به 2 شکل در روز پنج‌شنبه اسامی و درجات کاروان‌های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی سازمان حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در توضیح بیشتر این موضوع افزود: بعد از اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع 96، حاجیان با ورود به سامانه حج و همچنین با مراجعه به دفاتر کارگزاری از طریق این 2 شکل می‌توانند انتخاب کاروان خود را انجام دهند. 

وی در مورد معیارهای انتخاب کاروان‌های حج تمتع 96 تصریح کرد:‌ سازوکار ویژه‌ای برای این موضوع از سوی سازمان حج و زیارت در نظر گرفته شده است که بر این اساس در سال‌های قبل مدیران کاروان ارزیابی شده و در سال جاری هم در کارگاه‌های آموزشی مختلف حضور پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه ارزیابی‌های متفاوتی نیز در خصوص آن‌ها اعمال شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: سابقه و توانمندی مدیران کاروان حج بارها از سوی اداره کل کارگزاری سازمان حج و زیارت ارزیابی شده و می‌شود.

محمدی درباره هزینه حج تمتع سال جاری هم خاطرنشان کرد: هزینه حج تمتع با اسامی کاروان‌ها به همراه جزییات این موضوع در روز پنج‌شنبه اعلام خواهد شد که البته این هزینه نسبت به پروازها و هتل‌های زائران متفاوت خواهد بود. بر همین اساس اطلاع‌رسانی در این روز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۷:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
اين همه تحقير از عرب ها ديده ايم واين همه شهداي منا و...را داشته ايم آيا باز هم جاي اعزام متقاضيان وجود دارد
آخرین اخبار