ارومیه؛

رقابت ۱۳هزار نامزد انتخابات شوراهای اسلامی در آذربایجان غربی

دبیر اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان غربی گفت: 13 هزار نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان غربی رقابت می کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ فخر علی نیکبخت دبیر اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: ۱۴ هزار و ۳۲۳ نفر در کل استان برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده بودند که ۲ هزار و ۳۶۰ نفر از آنها را نامزد شوراهای شهر و یازده هزار و ۹۶۳ نفر را نامزد شوراهای روستاها تشکیل می دادند.

نیکبخت با اشاره به اتمام زمان رسیدگی به اعتراض افراد رد صلاحیت شده افزود: ۳۸ درصد افراد رد صلاحیت شده در استان تایید صلاحیت شدند و در مجموع ۲ هزار و ۱۸۰ نفر در شهرها یازده هزار نامزد در روستاها در انتخابات ۲۹ اردیبهشت با هم رقابت می کنند.

دبیر اجرایی انتخابات شوراهای شهر وروستای آذربایجان غربی در خصوص زمان تبلیغات انتخابات شوراهای شهر وروستا گفت: مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۱ اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۸ صبح بیست و هشتم اردیبهشت ادامه می یابد.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.