اردبیل؛

سرویس‌های ایران قزاقستان را زمین‌گیر کرد‌

سرمربی تیم ملی ‌والیبال امید ایران گفت: بازی‌های قبلی تیم قزاقستان را با دقت آنالیز کرده بودیم که این تیم در دریافت‌ها مشکل داشت که با توجه به این موضوع با تقویت‌ سرویس‌های ایران توانستیم قزاقستان را زمین‌گیر کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خوان سیچلو افزود: بازی‌های قبلی تیم قزاقستان را با دقت آنالیز کرده بودیم که این تیم بر روی دریافت‌ها مشکل داشت که با توجه به این موضوع و تقویت‌ سرویس‌های تیم ملی والیبال امید ایران توانستیم این تیم را زمین‌گیر کرده و به هدف خود دست یابیم.

وی در رابطه با بازی امروز ایران در مقابل تایلند گفت: هیچ یک از بازی‌های این رقابت‌ها آسان نیست و وقتی که می‌بینیم تایلند به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته است یعنی تیم قدرتمند و خوبی است و ما هیچ وقت ریسک نکرده و این تیم را دست کم نمی‌گیریم .

سرمربی تیم ‌والیبال امید ایران افزود: تمامی هدف ما قهرمانی در این مسابقات و کسب سهمیه مسابقات جام جهانی مصر است که برای دستیابی به این مهم تمامی تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدواریم که فردا با حضور پرشور تماشاگران به هدف خودمان دست یابیم .

سیچلو تصریح کرد:‌ شهر اردبیل ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌شماری در رابطه با ورزش والیبال دارد که بنده به نوبه خود از هیئت والیبال استان و اداره کل ورزش و جوانان تقدیر و تشکر می‌کنم که توانستند این رویداد مهم را در اردبیل میزبانی کنند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.