مشهد؛

دو حادثه آتش سوزی در نیشابور

آتش سوزی در انبار پرس کاه یک دامداری و انفجار در کارگاه رنگ کاری در نیشابورحادثه ساز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید مهدی حسنی مسئول سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: آتش سوزی گسترده بعد از ظهر دیروز در انبار پرس کاه یک دامداری در روستای میرآباد رخ داد که با اعلام این آتش سوزی دو تیم از آتش نشانان ایستگاههای دو و یک به محل اعزام شدند و یک تانکر پشتیبانی نیز از ایستگاه ۴ اعزام شد.
 
 

وی افزود: آتش نشانان پس از ۲ ساعت تلاش نفس گیر و با کمک یک تراکتور جهت جدا سازی و زیر و رو کردن علوغه‌ها توانستند آتش را به طور کامل خاموش نمایند.

مسئول سازمان آتش نشانی نیشابور گفت: در این آتش سوزی حدود دو کامیون پرس کاه در آتش سوخت و یا آسیب دید.

حسنی افزود:با گرم شدن هوا خطر آتش سوزی مزارع و انبار علوفه افزایش می‌یابدبیشتر مراقب باشید.

وی با اشاره به بی احتیاطی یک کارگاه رنکاری در استفاده از کپسول مایع جهت پرکردن پیک نیک که موجب انفجار در این کارگاه گفت:با اعلام این حادثه نیروهای عملیاتی ایستگاه ۴ در کمتر از ۳ دقیقه خود را به محل رساندند.

مسئول سازمان آتش نشانی نیشابورافزود: با رسیدن به محل ضمن قطع برق، با استفاده از خاموش کننده دستی آتش را مهار و خاموش نمودند. ایشان هم چنین وسایل موجود در محل را که احتمال آتش سوزی آن می‌رفت به بیرون منتقل نمودند.

حسنی با اشاره به اینکه در این حادثه یک نفر دچار سوختگی شدگفت:متاسفانه مغازه دار در کارگاه خود که مختص رنگ کاری بوده همزمان اقدام به فروش بنزین و پرنمودن غیر اصولی پیک نیک نموده و در اثر بی احتیاطی مغازه منفجر شده بود.

انتهای پیام//م. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.