بازجویی از یک کمدین به اتهام تمسخر ترامپ+ تصاویر

"استیون کلبر" به دلیل تمسخر رئیس جمهور آمریکا در برنامه شبانگاهی شبکه سی‌بی‌اس مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از استاف نیوز؛ شوخی اخیر "استیون کلبر" کمدین، کارگردان و مجری شبکه تلویزیونی سی‌بی‌اس با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک برنامه کمدی شبانگاهی موجب دردسر او شده است تا جاییکه گفته می‌شود او باید در این رابطه مورد بازجویی قرار گیرد.

بازپرسی از یک کمدین به اتهام تمسخر ترامپ+ تصاویر

کلبر در برنامه دوشنبه شب گذشته با لحنی انتقادی علیه ترامپ گفته بود: جمعیت بیشتری برای تظاهرات علیه شما در مقایسه با تظاهرات ضد سرطان جمع می‌شوند. در حقیقت دهان شما فقط برای گفتن سخنان "ولادیمیر پوتین"، رئیس جمهور روسیه، مناسب است. 

پس از پخش این برنامه تلویزیونی عده‌ای هشتگ "# کلبر را اخراج کنید" در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند. پس از آن کلبر از سخنان خود دفاع کرد و گفت اگر فرصت دوباره‌ای بیابد، باز هم علیه ترامپ صحبت می‌کند.

وی در این باره گفت: من بابت حرف‌هایی که زدم پشیمان نیستم. به نظرم ترامپ می‌تواند از خودش دفاع کند. من درباره او جوک می‌سازم و او هم واکنش‌هایی علیه جوک‌ها نشان می‌دهد، پس یک مبارزه عادلانه است.

بازپرسی از یک کمدین به اتهام تمسخر ترامپ+ تصاویر

تصویر مربوط به برنامه بحث‌برانگیز دوشنبه گذشته

در حال حاضر، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در حال تحقیق و تفحص درباره توهین‌های کلبر علیه ترامپ است. تعدادی از بینندگان برنامه نیز شکایت‌های خود را علیه کلبر مطرح کرده‌اند. 

رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا اعلام کرد در پایان تحقیقات و اگر لزوم آن احساس شود، اقدامی تنبیهی علیه شبکه سی‌بی‌اس و کلبر اتخاذ خواهد شد.

بازپرسی از یک کمدین به اتهام تمسخر ترامپ+ تصاویر

بازپرسی از یک کمدین به اتهام تمسخر ترامپ+ تصاویر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار