یک ایتالیایی دیگر فاتح لیگ اروپایی شد

دستیار کونته،اسپارتاک مسکو را پس از 16 سال قهرمان روسیه کرد

ماسیمو کاررا موفق شد اسپارتاک مسکو را پس از 16 سال قهرمان لیگ روسیه کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم اسپارتاک مسکو امشب پس از 16 سال موفق شد قهرمان لیگ روسیه شود.
 
یکشنبه شب در لیگ برتر روسیه سه مسابقه برگزار شد که در مهمترین دیدار زنیت سن پترزبورگ با یک گل مقابل ترک گروژنی که میلاد محمدی مدافع ملی پوش کشورمان را 90 دقیقه در ترکیب داشت شکست خورد. به این ترتیب اختلاف امتیازش با تیم اسپارتاک مسکوی صدرنشین که شنبه شب با یک گل حریفش را شکست داده بود به 11 امتیاز رسید و در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابتهای لیگ برتر روسیه تیم اسپارتاک مسکو قهرمان لیگ برتر روسیه شد.
 
هدایت تیم اسپارتاک بر عهده ماسیمو کاررا است. کاررا که نخستین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند بین سالهای 2011 تا 2014 دستیار دوم آنتونیو کونته در تیم یوونتوس بود . وی حتی مدتی نیز به دلیل محرومیت کونته و آلسیو (دستیار نخست کونته) هدایت یوونتوس را بر عهده داشت.
 
 کاررا در تیم ملی ایتالیا نیز در کنار کونته بود اما تابستان به عنوان اولین تجربه سرمربیگری اش به لیگ روسیه رفت و هدایت اسپارتاک را به عهده گرفت.

اسپارتاک از سال 2001 تاکنون موفق به کسب این افتخار نشده بود. باشگاه یوونتوس در پیامی، قهرمانی اسپارتاک مسکو در روسیه را به ماسیمو کاررا تبریک گفت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار