شماره ۸۷۵۰۰، اعلام خرابی چراغ راهنمایی و رانندگی

مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران از شهروندان خواست در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند، با شماره پنج رقمی ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  ایلوش وزیری گفت: شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند، می‌توانند با شماره پنج رقمی ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند و مشکل مورد نظر را اعلام کنند.
 
همچنین شهروندان می‌توانند از طریق تماس با این شماره، از خدمات دیگری همچون مسیریابی، اطلاع از آخرین تغییرات ساعت و محدوده طرح ترافیک و طرح زوج یا فرد، وضعیت انسداد تونل‌های شهری، استعلام وضعیت ترافیک بزرگراه‌ها و برخی از اطلاعات مرتبط با معاینه فنی خودرو مطلع شوند.
 
وی افزود: در حال حاضر در کلان شهر تهران ۴۹۳ تقاطع در ۴ محدوده عملیاتی (مرکز، شمال، غرب و جنوب) به سیستم هوشمند کنترل مرکزی مجهز هستند، شهروندان در صورت مشاهده اختلال و یا خرابی چراغ‌های راهنمایی هوشمند، می‌توانند با شماره پنج رقمی ۸۷۵۰۰ تماس بگیرند و با واردکردن کد چراغ راهنمایی مورد نظر، نوع مشکل را پس از شنیدن صدای بوق به صورت شفاهی بیان کرده و سپس کلید ستاره را فشار دهند.
 
مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با بیان اینکه چراغ‌های راهنمایی هوشمند هر یک دارای کد اختصاصی هستند که بر روی آن‌ها نصب شده است، گفت: اکیپ‌های رفع خرابی چراغ‌های راهنمایی، در اسرع وقت مراجعه کرده و نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد.
 
 
منبع:میزان
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Poland
رسول
۲۰:۲۶ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
با موبایل نمیشه تماس گرفت.
چراع راهنمایی شیراز میدان قصردشت خرابه دو شبه گیر افتادیم.
United States of America
مبینا
۱۶:۵۷ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر چراغ راهنمای عابر در تقاطع صیاد و فکوری خراب است لطفا تعمیر بفرمایید ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۷
چراغ راهنمایی پل صدر رمپ کامرانیه یک بار منو به درستی جریمه کرد ولی در تاریخ 97/1/29 بدلیل خرابی چراغ مجدد جریمه شدم و در برگه خلافی من ثبت شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۶ تير ۱۳۹۷
چراغ راهنمایی پل صدر رمپ کامرانیه یک بار منو به درستی جریمه کرد ولی در تاریخ 97/1/29 بدلیل خرابی چراغ مجدد جریمه شدم و در برگه خلافی من ثبت شده است
آخرین اخبار