یاسوج؛

کسب 2 مقام کشوری قرآنی توسط دانشجویان یاسوجی

2 دانشجوی دانشگاه یاسوج در سی و دومین دوره از مسابقات قرآنی دانشگاه‌های مناطق هفت و هشت کشور توانستند مقام برتر را کسب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ مدیر امور فرهنگی دانشگاه یاسوج گفت: در بخش خواهران و در رشته حفظ کل قرآن کریم، خانم فاطمه محمودی مقام اول را کسب کرد و در بخش آقایان و در رشته حفظ 10 جز قرآن کریم آقای سیدابوالفضل حسینی رتبه سوم را از آن خود کرد.

دکتر رامین مرادی افزود: این دوره از مسابقات با حضور دکتر جعفرزاده مدیرکل قرآنی وزارت علوم و به میزبانی دانشگاه ولی عصر رفسنجان در روزهای 13 تا 15 اردیبهشت برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور 210 دانشجو از 15 دانشگاه مناطق هفت و هشت کشور برگزار شد.

مدیرامور فرهنگی دانشگاه یاسوج همچنین از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی توسط کانون‌های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

دکتر رامین مرادی افزود: برنامه بزرگداشت مرحوم بهمن بیگی اولین معلم عشایر با حضور همسر مرحوم بهمن بیگی توسط کانون ایلات و عشایر در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تجلیل از اسحاق آقایی هنرمند بین المللی استان در رشته عکاسی و همچنین تجلیل از احسان گنجی کاریکاتوریست برجسته و بین المللی استان از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که توسط کانون عکس و فیلم و همکاری کانون هنرهای تجسمی برگزار می‌شود.

دکتر مرادی گفت: پخش فیلم ممیرو و تجلیل از کارگردان این فیلم که از فرزندان همین استان است نیز دیگر برنامه فرهنگی است که در برنامه های فرهنگی این دانشگاه قرار دارد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.