این ادعای عجیب پلیس هند با جنجال همراه شد؛

موش ها، تمام مشروبات الکلی ضبط شده را خورده اند! +تصاویر

پلیس این ایالت پیشتر در یک طرح ضربتی حدود 900 لیتر مشروبات الکلی را کشف و ضبط کرده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس " بیهار "؛  یکی از ایالت های شرقی هند اعلام کرد که موش ها تمام 900 لیتر مشروبات الکلی را که آنها پیشتر کشف و ضبط کرده بودند خورده اند. " مانو ماهاراج " افسر ارشد پلیس شهر " پاتنا " گفت که بازرسان پلیس به وی گفته اند که بیشتر مشروبات الکلی ضبط شده توسط موش ها خورده شده اند.
 
بعد از این ادعای جنجال برانگیز، کمیته ویژه ای از طرف پلیس برای صحت و سقم آن تعیین شد. همچنین " ماهاراج " گفت که افسران پلیس باید بصورت مرتب در آزمایشات تست الکل شرکت کنند.
 
وی گفت: در صورت مثبت بودن تست الکل، آنها از کار اخراج خواهند شد.  
 
موش ها، تمام مشروبات الکلی ضبط شده را خورده اند + عکس 
 
اواخر سال گذشته در این ایالت خرید و فروش الکل ممنوع اعلام شده بود و بعد از آن پلیس این ایالت موفق به کشف و ضبط 900 لیتر مشروبات الکلی شد.
 
" نیتیش کومار " سر وزیر ایالت بیهار هندوستان، بعد از روی کار آمدنش الکل را در این ایالت ممنوع کرده بود. وی این طرح را راهی برای کاهش خشونت خانگی، فقر و جرایم اجتماعی دانسته بود.
 
بدنبال آن عملیات پلیس برای کشف و ضبط مشروبات الکلی و عاملان خرید و فروش آن آغاز شد و پلیس بیش از 40 هزار نفر را که اقدام به خرید و فروش مشروبات الکلی در خانه و مغازه می کردند دستگیر کرد.
 
 گفتنی است؛ این جنجال در حالی بپا شد که بر اساس قانون این ایالت هر فرد در صورت اثبات شرب و یا خرید و فروش مشروبات الکلی به  10 سال زندان محکوم خواهد شد.  
 
موش ها، تمام مشروبات الکلی ضبط شده را خورده اند + عکس 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
.موش چطوری میخوره.لصلا پطوری بطریا رو سوراخ کردن مگ میشه
آخرین اخبار