در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد؛

راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات پرسنلی معلمان غیردولتی

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات از ایجاد سامانه ثبت اطلاعات پرسنلی معلمان غیردولتی خبر داد.

اسفندیار چهاربند رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت ثبت اطلاعات پرسنلی معلمان غیردولتی و نظارت بر نیروی انسانی در مدارس غیردولتی بیان کرد: سامانه ای برای تجمیع اطلاعات معلمان این مدارس وجود ندارد البه هماهنگی‌هایی با سازمان مدارس غیردولتی در این زمینه انجام شده است.

وی ادامه داد: مدارس غیردولتی فقط برای شهریه مدارس سامانه ثبت اطلاعات دارند و براساس اعلام آمادگی این سازمان از امسال جمع آوری اطلاعات معلمان غیردولتی در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با راه اندازی سامانه برای ثبت و جمع آوری اطلاعات معلمان مدارس غیردولتی امکان رصد و نظارت مستمر برای این گروه از معلمان محقق می شود.

چهاربند اظهار کرد: اکنون در حال انجام کارهای مقدماتی برای راه اندازی این سامانه هستیم که بعد از ابلاغ دستورالعمل می‌توان اجرای کار را آغاز کرده و سامانه را برای ثبت اطلاعات در اختیار مدارس غیردولتی قرار دهیم.

وی عنوان کرد: نیاز به طراحی جدید این سامانه و تامین اعتبار برای آن نیستیم چراکه چنین سامانه ای برای معلمان مدارس دولتی وجود داشته و می توانیم  نسخه ای از آن را برای مدارس غیردولتی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پروین ورمزیار
۲۲:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
عالیه
آخرین اخبار